Followers

Saturday 7 December 2013

Naruto Shipuddden Animate from Japan

Naruto
waaa... nie lagi satu animate yang aku kira setiap episod ade kat umah aku ,,,, ko bayang kan dari episode yag pertama sampai sekarang tgh berperang dengan ... gempak tu ,,,
tp tuelah x habis-habis lagi ceritanyer ... tgh tunggu next episode ... citer nie cepat abis kat pasaran tau ... susah nya nak dptkan cd nyer ...



kisah seorang anak yatim yang cuba untuk menjadi deorang hokage dan dalam usaha untuk menyelamatkan rakan dan juga negaranya... wahhh ... walaupun ini cerita animasi ,,,, wa x pernah lepas peluang nak tgk setiap episode ,,, 
dari kecil ...orang tak suka sbb org tgk pelik (realiti hidup), rakan pon tak ader, selalu dok sorang-sorang dan buat kacau untuk menarik perhatian org ramai ,,, jalan cerita memang terbaiklah... pas tue bila dah berkawan , semangat cintakan rakan seperjuangna dan sanggup mati demi rakan ,, inilah yang patut dicontohi ,, zaman sekarang nie plk kawan ketawa bukan main ramai lagi bila time menangis ,,, dok sorang-sorang ... realiti hidup ;)
berguru dengan tuan Jiraiya dan dpt membina sedikit kuasa yang ader padanya ... bermulalah pengalaman yang melucukan Naruto dan sensei ... kalau nak tahu kena lah tgk ... ceritanya panjang bebe... aku pon lum abis lagi tgk ..
bab untuk menjadikan dirinya seorang Hokage .. nielah aku rasa yg patut dicontohi m dari seorng yang tida apa-apa (nothing ) okey, dia sedikit demi sedikit mengejar cita-citanya dan telah menjadi kebanggaan bagi negara nya ... sedih bila sensei dia mati ... tp aku harap sensei dia hidup ... mungkin nanti akan muncul last episode ,,, tp sakarang kan tgh berperang tp sendei nya x keluar juga ,,,, confirm dah mati kan ...
 ok lah citenyer panjang ,,, nanti kalo aku ader masa aku update lah yer ... kalao tahap kemalasan aku melampau tue ... maknanya x lah okew ...
ok cau dulu ...

byeee

No comments:

Post a Comment