Followers

Thursday, 8 March 2018

Jualan Gila Di Madam King's Melaka

Assalammualaikum Dunia .
Jangan lepaskan peluang ni!!



Antara yang dicetak dalam pamplet

Untuk penduduk Melaka, Johor , Negeri Sembilan dan tak lupa juga Selangor dan kawasan sekitarnya , CB nak bagitau , bermula dari 27 Februari sehingga 8 April 2018, silalah serbu kota Melaka dan membawa sekarung duit untuk shopping ;)


Main mai...murah murah 

Semua harga gila-gila sehingga tak nak balik rumah dah !!! sila duduk jew kat Madam King sambil pilih barang yer ,

Untuk peminat pinggan mangkuk๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ

Ok tue jew nak share...jangan lupa bawa duit dengan banyak yer๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ธ

13 comments:

  1. Seluk seluk poket tinggal 5 henget jek... cukup tak? ha ha ha

    ReplyDelete
  2. Kalau sajat ngan dato vida pegi sini best laaa...leh borong byk..mcm kekita ni bukan bwk duit tp bwk bijik mato jek ๐Ÿ˜ฌ

    ReplyDelete
  3. Borong apa cb kat sini? Tgk tu harga mmg murah la

    ReplyDelete
  4. yang terbaik stanbye duit je lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pastikan wallet penuh yer๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰

      Delete