Followers

Wednesday, 11 December 2013

Episode Seterusnya dalam Naruto Shipudden

Last night already finished watched episode Narutpo Shipudden ..
but not finished the ending one .. lol ... so still wait their continues..
this episode story about itachi and his youngest brother sasuke fight with the orochimaru's errand boy is ..kabuto...
okew then itachi berjaya memansuhkan kengyutsu yang dikenakan kepada org yang telah mati untuk hilang selamanya .. kiranya membatalkan gutsu yang membolehkn org yg mati hidup semula ..
sementara itu 5 hokage telah bertungkus lumus menentang uchiha madara .. tp dia terlalu kuat beb... x terdaya 5 hokage tue nak handle... mantap kan citer nyer ...
tue lah aku nie pon setia kat depan tv tau nak tahu dia punyer ending tp x abis -abis lagi ... kena tunggu the next episode ... k continue ..
bila si kabuto telah berjaya diperdayakan oleh Itachi untuk diperangkap dalam gutsu nyer .. bila dia dah bercakap benar dan tidak berbohong barulah si kabuto ni akan sedar ... atau bebas dari gutsu nie...
bila si itachi dah berjaya membatalkan dia punya sihir/gutsu , semua yang tengah berperang dengan mayat tersebut rasa hairan (sbb depa nie lesap dan hilang ) so , Naruto pon tau lah si itachi nie telah berjaya .... itachi juga memberitahu kepada sasuke cerita yang sebenar dan menyuruh sasuke berfikir dan meniliti dengan bijak .... wahhh panjang nyer aku taip nie ...

so , 5 hokage dari 5 kampung yang sedang berperang bermati-matian dengan uchaha madara yang sebenar.. terselamat sbb madara pon hilang /lesap secara tiba-tiba ...
si mata satu topeng pon menyumpah lah akan kabuto yang telah gagal ...
so nanti kiter sambung lagi yer .... the next episode lamam lagi nie ... kalo nak cepat kena download internetto .... hahaha wacau ... spelling pon banyak salah nie...

p/s: korang suka tengok cerita ape ? meh lew share ngan aku /

k tata ...

No comments:

Post a comment