Followers

Wednesday 4 December 2013

Maintenance Kehidupan Sekarang ? !!

as salam ,

pagi yang sejukkk .. mmmm .. nie lah kehidupan yang
penuh dengan ranjau dan onak duri... berduri... berdarah ker  kena cucuk duri ? hikkk.. apalahhh
semakin hari semakin banyak yang perlu dibayar denga harge yang cukup tinggi untuk meneruskan
kehidpan di muka bumi nie.. buka matanya kena bayar,,, buka mulut kena bayar .. semua hage naikk
pening oiii ,,,, aku bukanlah prejudis tapikan aritue... bila minyak petrol naik ,,, aku leh sabar lagi
,,, pastu bila gula naik .. aku nik melenting sorang-sorang... sekarang tarif electrik lak naikkk ...
tapi aku tgk rakyat Malaysia tenang jew ... setenang-tenang air dikolam,, tak berdetik atau tercuit pon .. maka aku fikir sendirilah .. ini aku pikir tau .. bukan org lain...
rakyat Malaysia nie semua nya tergolong org yang kaya-raya ..tp aku nie golongan yg sederhana,,, makan gaji jew beb .. ko keje ,,dpt lah gaji ,, ko dok umah ,,, x dpt apa-apa pon ... mcm mana nie ...
la nie memang ekonomi bagus ... bagus utk org laaa. tp aku ... semakin hari kos hidup aku semakin tinggi beb... sbb tue aku tgh cari keje sampinagan (huhuhuhh) sampingan kan ...
supaya aku dpt membayar segala mak nenek yang patut dibayar dengan harge yang mahal..
okew lah rasa malas lah nak menaip  !!! la nie kat office ... ade lak kena tangkap ngan
boss sbb buat keje sampingan ,,,,, hahahahah
cau dulu .. pekena kopi jap... sejuk woi...

No comments:

Post a Comment