Followers

Wednesday 18 December 2013

Cerita Sukan Sea Kat Mynmar 2013

As salam and Hii very good day to you all ... thanks so much to visit my page ...
malu nyer ... tapi suke... nanti boleh komen-komen yer ,,,,


 catat sejarh dunia belassah Combodia 36-0....


okey dear today i nak share story about Sukan Asia yang sedang berlang sung kat Mynmar sekarang ni ... dah hampir seminggu geng ... bb-bab sport ni memang aku minat since aku kat sekolah rendah lagi ,,, memang ader wakil sekolah tp takat kawasan jer beb ,,, aku pon main balapan jew... dulu x minat ngan ngan bola ... suka tgk bola tp x main bola ... cuba imagine kan ,,, ader org mcm ni ,,, aku ter tue.. hahahaa.. tp aku minat kat boal sepak , takraw, badminon , hockey , tampar,,, jiwa membakar setiap kali tgk game atau perlawanan ... itu jiwa aku lew tue...
since sekarang aku still jd peminat setia kat tv kalo akder game or perlawanan ,,, tak kiralah ape pon games ... aku akan jd penonton nyer ,,,
tahniah kepada skuad remaja hockey yang telah berjaya mengharumkan nama Malaysia kat mata dunia ... welll done darling nombor 4 terbaik kat DUNIA tue ,,,, syabas dan tahniah walaupon youall tak kenal i tp i kenal you all ...teruskan / maintain kan prestasi ,, tak mustahil one day you will be number one darling ... betul tak laling ? pendapat korang plak !


                                                  menteri belia dan sukan Mr. KJ
                                                   sweet moments gold medal ...
ape ko merapu nie ,,, kata nak cerita sukan sea ,, tp melalut.. ampun kan patik yer ,,, seronok sakan ...
tahniah dan syabas kepada semua kontigen Malaysia yg telah berjaya mendapatkan pingat dan still on gon going will be there ,,,, i seronok sangat tengok depa bermain dlam semua acara ,, balapan ,,, yg telah menyumbang kan emas , acara renang ,akusterian , wushu, badminton juga, silat, tinju , karate(mmm nie banyak menyumbang pingat) ... and still waiting for football, hockey ... semoga berjaya and success ..
mane picture ?,, jap nak google ... ..


No comments:

Post a Comment