Followers

Wednesday 1 November 2017

Heroin 'Full House' kahwini Song Joong Ki

Assalammualaikum Dunia ;)

Akhirnya actress kesayangan akak sah bergelar isteri kepada pelakon kacak Song Joong -Ki.
Drama  yang popular akak tengok mase dia berlakon Full House, Autumn In My Heart dan banyak lagi ... tapi yang paliang famous mestilah 'Full House' . Kelakar ciiter nie ;)

husband & wife officially



actress popular China Zyang Ziyi

sweet & lovely couple
  Tahun 2016 tayangan drama Song Hye Kyo bersama suami beliau sekarang Song Joong Ki mendapat sambutan kebabom dimana drama tersebut meletup letup di Korea Selatan dan China dan juga Asia Tenggara . Dasat betui laaa penangan hang pa berdua nie dalam citer "Descendants of the Sun' yang sangatlah romantik sesangat telah di terjemahkan dalam ikatan perkahwinan semalam iaitu 31 October 2017.
antara babak dalam drama "Descendants of the Sun'

Majlis ceremony telah dilakukan dalam kawasan tertutup dimana lebih dari 300 jemputan terdiri dari kaum keluarga dan rakan rakan kedua belah pihak . Memang sweet jew tengok picture pasangan terhangat nie . Oh ya , antara artis yang di undang adalah dari China yer , Zyang Ziyi dan teman rapat Song Joong Ki actor Lee Kwang Soo dan Yoo Ah In dan beberapa aktor lain , ramai lagi , nie jew yang mampu akak senaraikan . ( Boleh google yer kengkawan ) .
teman rapat Song Joong Ki

Oleh kerana mereka berdua adalah personaliti yang amat popular di China disebabkan penangan drama "Descendants of the Sun' , maka perkahwianan melihat boleh dilihat secara platform Weibo. 'live' Chinese social media . Ramai juga fans dari China sanggup turun ke Korea untuk menyaksikan sendiri artis kesayangan mereka berkahwin secara 'live'.
pengantin baru

Tahniah kepada pasangan nie, yaaa, tahun depan boleh tengok Joong Ki junior or Hye Kyo junior plak ;)


p/s: picture ihsan google  , khabarnya pasangan Rain dan Kim Tae he baru sahaja mendapat cahaya mata yang pertama bayi perempuan ;) (Rain adalah pasangan Hye kyo dalam citer Full House )

8 comments:

  1. suka sangatttttt dgn diorg.... akhirnya DOTS punya happy ending yg sgt2 best hahaha

    ReplyDelete
  2. Tak pernah layan drama Korea. Malas nak layan takut ketagih pulak nanti hihi....
    Cantiknya diaorang ni ek....

    ReplyDelete
    Replies
    1. πŸ˜…πŸ˜…orang Korea memang cecantik kot depa nie

      Delete
  3. Song hye kyo lebih tua dari song jung ki tapi dorang nampak sebaya...sama cantik sama padan..sweet couple

    ReplyDelete