Followers

Friday, 3 November 2017

Wat Gapo Kat Dataran Tanjung Gemok

Assalammualaikum Dunia ;)
Cer tengok peta, Tanjung Gemok kat mane, haaa pandai nyer semua , mane lagi kalo bukan kat Pahang kan kan kan .

Mo wat gapo kat situ ? ambik angin malam ;)  haaa jangan tak tahu view kat Tanjung Gemok sangat cantik diwaktu malam sebab , kawasan dilimpahi cahaya sinaran lampu-lampu neon yang amat mengasyikkan mata tau , tambahan pula, kat dataran Tanjung Gemok nie , bangunan yang ade kat dataran akan bertukar color tau , dari merah, biru, unggu , hijau , cantikkk ...

Cantik kan ๐Ÿค—๐Ÿค—

Disamping menikmati pemandangan malam yang indah dan ditemani oleh angin sepoi-sepoi bahasa akan membuatkan kita terleka diulit intan ....haaaa tak der kena mengena okew ...

Kat sini jugak si kalut Rayyan jatuh sebab lari-lari , cian dia berdarah kepala lutut , tue lar tak mo dengaq cakap orang ;-
Awat gelapp ni
Oh yer , bila anda dah mai sini , anda selangkah jer lagi nak pi Johor ;) tak jauh pon , lepas jambatan jer ... dari dataran pon dah nampak Negeri Johor Darul Takzim !!!

Untuk dibuat kenangan
p/s: kalau nak pi pulau Tioman, memang kena datang sini , sebab jetinya disini yer tuan puan .

10 comments:

  1. Best juga bersantai2 kat situ kan

    ReplyDelete
  2. Bila baca Tanjung Gemok teringat macam di Johor tapi di Pahang dan dekat dengan Johor.. Kira sempandan lah yer.. Kat Port Dickson pun ada satu tempat nama lebih kurang sama iaitu Pantai Tanjung Gemok..

    ReplyDelete
  3. ooo dating2 dan menghirup udara malam yaa

    ReplyDelete
  4. Oh ye ke... ingat Tg Gemuk kat PD hihi...Kat PD pun adakan Tg Gemuk?.
    Pernah gi Tioman masa kerja dulu dgn ofismate ..pas tu sampai sudah tak pernah pegi lagi...
    Ohhh... bukan lalu Mersing ke nak ke Tioman ty CB?

    ReplyDelete
  5. Kote poj baru tau pd pon ade name yg same ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

    ReplyDelete