Followers

Tuesday, 31 October 2017

Taman Larangan Astana CB

Assalammualaikum Dunia ;)

CB suka bunga ... semua bunga CB suke , jenis dedaun CB suke jugak ..
bak kata pepatah dimana ade oksigen di situ lah CB suke , macam pelik jew pepatah nie ...
meh akak showkan taman bunga terlarang yang sendu ;-
bukan nyer ape , sebetulnya nak show kan bunga baru yang dibeli , haaaa nampak tak permainan CB , kemain ayat CB kan ,


Jauh tau bunga nie CB import , nun di Negeri Pahang sana tue, sib baik hidup yer ngan aman damai kat sini , yer lar takut berlaku perubahan cuaca kan , biaq dia membesar dengan gemuk dan banyak bunga ;)

Pokok yang jauh di import πŸ‘†πŸ‘†
pokok mawar a.k.a ros nie beli dalam negeri jew

pokok rama rama katenya

antara geng pokok yang baru πŸ™„πŸ™„



jom tengok pokok baru CB di taman larangan.

 p/s:  Banyak pokok sedang melalui frasa kemurungan , sebab cuaca ,
         hippp asyik salahkan cuaca jew kan !!!


6 comments:

  1. tak lama lg boleh jadi taman astakona ;-)

    ReplyDelete
  2. Adoiii...πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ itu pon biler ade kerajinan

    ReplyDelete
  3. Rajinnya awak ..... Hakak mmg malas bab main tanah ni CB. Kalau nak tanam pun cari bunga yg tak payah siram air.... Tapi ada ke?
    haha..

    ReplyDelete
  4. Taman larangan? Abis sape je leh masuk taman tu 😬

    ReplyDelete