Followers

Tuesday, 16 October 2018

Citer Projek 'Mini Home Theater' Kat Rumah

Assalammualaikum Dunia .

Hai korang buat ape tue ... dah sarap ker ? or dah terus lunch !!! yee... akak baru jew siapkan projek bilik 'Mini Home Theater ' kat rumah ...
Hello ...saya penjaga tetap bilik ni๐Ÿ˜ƒ

adeiiii , nak mengecat memakan satu hari jugak , dan ditambah dengan menyusun balik barang-barang yang ado... akak tolong mengecat jer...
Dak abang pon banyak tolong๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

itu pun sikit -sikit jew ... yang master adalah Mr. Hubby ... yang paling banyak keluar peluh pon dia.... well, hasilnya memang awesome dan sangatlah berbaloi dengan peluh yang telah dikeluarkan ;)
haaa... bilik ini adalah bilik bersantai dan menonton filem kegemaran gitew... korang nak tengok ker ? kalau tak nak pon tak ape... sebab cikbunga memang akan letak kat sini untuk santapan mata cikbunga kelak ;)

Black colour ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž

Simple deko

Nampak takkk...

Nie laaa bilik theater kite

Haaa jangan tak caya , inilah hasil usaha selama 2 hari ;)  adakah budak 3 ketul tue tolong mengecat .... yeee memang mereka pon banyak menolong ....dan juga melambatkan proses tersebut .

oklah itulah dia citer Projek 'Mini Home Theater' rumah cikbunga .

5 comments: