Followers

Wednesday 8 November 2017

LAZADA Online Revolution Blogger Contest


Assalammualaikum Dunia ;)

Wahhhh , betui ni LAZADA ada buat contest untuk blogger-blogger macam kita nie , haruslah cuba kan untuk meramaikan lagi blogger-blogger yang ada kat Malaysia termasuklah Filipina dan juga Thailand . Haaa apa lagi , marilah kita bersama-sama menyahut cabaran . LAZADA Online Revolution Blogger Contest berlangsung dari 1 November sehingga 14 Disember 2017 yer kawan-kawan .

jom kita sama-sama memeriahkan Blogger Contest 'LAZADA'



a) . Do you remember the first product that you ever purchased online? What   was it and how was your experience?

 Mestilah akak ingat , pertama kali akak membeli belah secara atas talian adalah kerana terlihat akan promo yang dibuat oleh 'LAZADA', sebab apa, harga yang ditawarkan adalah amat berpatutan dan tanpa fikir panjang lagi akak pun membuat pembelian , sebab takut barang yang akak nak tue 'sold out' apakah barang barang yang menjadikan akak gila sekejap , semestilah barang untuk  wanita dik non oiii , haa mestilah handbag, color cream , ,meh akak tepek picture japp , benar handbag ni dari 'LAZADA' yer . Best tau , sebab cantik , selesa dan sangat sesuai ngan akak , sebab boleh letak semua barang dalam tue. Suka sangat !!!


Barang pertama yang akak beli kat LLAZADA

b) Which types of products would you prefer buying online?

Selalunya product yang menjadi kegilaan adalah barangan wanita, bermula dari pakaian , handbag, kasut , dan juga perfume  . Jadi perempuan macam ni laaa, asyik belek-belek baju, selepas tu kasut, penjagaan kulit serta barangan wangian . kalau dah belek tu dan ada yang dah berkenan , haruslah di klik klik , esok dah sampai barang kat rumah , siapa yang tidak suka kan , kan ,,, tipulah kalau cakap tak suka.

Jadi jangan lepaskan peluang untuk membeli belah semasa Online Revolution.

Ingat tarikh nie, save the date okew

c)   What to you love about online shopping?

Gila tak suka shopping online , memang berbaloi , sebab kita boleh jimatkan masa yang dibazirkan untuk memandu , parking , makan, masa untuk memilih lagi dan berebut dengan orang pun kena kira juga,  kalau online ianya semudah dihujung jari anda sahaja , dimana prosesnya sangat senang Pilih ---------> Pesan  -------> Dapat Barang.

zaman sekarang ini , kita gunakanlah kemudahan yang disediakan , sebab apa , sekarang bukan lagi setakat menggunakan komputer untuk shopping, dengan telefon pun dah boleh shopping tau , tidak kira dimana kita berada, pun boleh buat pembelian atas talian .

d) Which products did you buy or are you planning to buy on Lazada during the Online Revolution

Mesti ambil peluang ini dengan sewajarnya , semasa online Revolution , brangan yang akan menjadi perhatian adalah kelengkapan rumah , yaaa semestinyalah barang perabot dan dekorasi untuk ruang tamu , nampak macam suram je ruang tamu kat rumah tue, ingat nak buat pembaharuan dengan adanya online revolution ni, bolehlah akak shopping untuk menukar ruang tamu akak tue yang nampak bosan kepada yang lebih  ceria dengan kos yang berpatutan .
Simple dan elegant 


Apa tunggu lagi , ingat tarikh nie 11.11.2017 untuk anda membeli barangan idaman anda dengan harga yang berpatutan tanpa perlu mengeluarkan pelbagai jenis kos yang akan memeningkan kepala anda, ok standby dengan telefon ditangan dan jom shopping sebab 'LAZADA' menjanjikan penjimatan yang amat gila sehingga kita jadi gila untuk bershopping ...haaaaa ...yang penting barang pun berkualiti jugak dan jangan lepaskan peluang ini yer kengkawan .

Sila layari www.lazada.com.my/online-revolution untuk menyertai Lazada Online Revolution Blogger Contest , serta nikmatilah pelbagai diskaun hebat dan pilihan yang amat berbaloi dengan nilai wang anda! 

5 comments:

  1. hari yg palingggggg org pompuan suka heheheheh

    ReplyDelete
  2. Tak pernah beli dgn Lazada. Dulu adalah sekali dpt voucher pas tu tak reti nak redem.... tah pape ek hihi... sudahnya tak beli CB

    ReplyDelete