Followers

Friday, 10 April 2020

Hari ke 24 Perintah Kawalan Pergerakan Di Malaysia

Assalammualaikum Dunia.

Masih lagi di bumi Melaka yang damai dan tenang๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ

Picture semua throwback... Dalam tahun in nie jugak... Before pkp๐ŸŒน๐ŸŒน

Rutin mingguan ๐Ÿ‘†๐Ÿ‘†missed already

Mendung Kelab

Tenang ke dok umah.... Dah macam macam perangai bebudak nie sejak Perintah Kawalan Pergerakan di kuatkuasakan di Malaysia.



Throwback kat Aeon mase hari wanita
Sedunia

Dah 24 hari bai๐Ÿ‘†.
Tunggu ada tak pengumuman dari pm kita.... Stay tuned ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃkalau kena sambung ler.
Peace yo stay at home๐Ÿก


Nampak nyer semakin ramai pengguna mengisi masa lapang mereka dengan mengakses internet๐Ÿ˜œ


Hari ini 10 April 2020...hari untuk di kenang sepanjang hidup ini.. Al fatihah untuk semua insan insan tersayang yang telah kembali kepada pencipta yang abadi... Aminnn.

Salam Jumaat yang ke 4 kali nya umat Islam di Malaysia tidak bersolat Jumaat.

Nantikan perutusan khas Perdana menteri pada pukul 4petang nanti.


11 comments:

  1. Haah tunggulah perutusan tersebut.
    Kalau budak-budak tak betah duduk lama-lama di rumah. Haha sebelum ni ada anak buah duduk lama di rumah mesti gaduh, tak pun buat projek luar biasa macam conteng dinding. Main sabun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pening dah nie... Macam macam depa buat... Nak terbalik rumah dah๐Ÿก๐Ÿก๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

      Delete
  2. Alhamdulillah, masing2 boring dah. kiki

    ReplyDelete
  3. bukan budak2 je cranky.. hehe kita yg dewasa pun jadi gundah gulana da hehe..

    ReplyDelete
  4. Huuu, kena tambah lagi 2 minggu cik bunga. Bertabahlah kita semua. Pakat doa covid 19 hilang lenyap dari muka bumi Allah ni ๐Ÿ˜Š

    ReplyDelete
  5. Memang ternanti-nanti pengumuman PM tu walaupun dah boleh agak apa yang akan diumumkan.. huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dok umat lagi... Bebudak laaa suka cam pengumuman nak raya๐Ÿ˜‚

      Delete
  6. Malaysia's top Digital Marketing service provider with proven results.
    Facebook, Instagram, Twitter Marketing, SEO, PPC Ads & more.
    Click here to visit our website.

    ReplyDelete