Followers

Friday 20 December 2019

Counting Down Year 2020

Assalammualaikum Dunia.

Ini budak nak masuk form 1 tahun 2020

Hope next year will better 

Ya Allah lagi beberapa hari jew lagi kita nak masuk tahun 2020...teringat dulu dulu masa mula mula Perdana Menteri Malaysia pada waktu itu Tun Dr Mahathir telah mengumumkan wawasan 2020;)

Last day with bff

Kids moment together

Alhamdulillah insyaAllah dengan kesihatan beliau sekarang nie dan masih lagi menjawat jawatan Perdana Menteri Malaysia ... pasti nya moment yang manis untuk diri beliau dan kita sebagai rakyat Malaysia .

Nikmat mana lagi yang hendak ko dustakan ? tepuk lah dada sendiri dan lihat sekeliling kita dan tanya dimana aku berada sekarang dan bandingkan dengan diri kita semasa tercetusnya idea wawasan ini !!

Siblings 

My precious 😍😍


Alhamdulilah , kehidupan cikbunga setelah melalui beberapa fasa dan jalan cerita yang berbeza beza ,,, tarik nafas ucap syukur dengan kurniaan Ilahi dan sebagai hamba Nya kita mestilah bersyukur dengan nikmat yang diberikan olehNya ...


Cikbunga sedang menghitung hari untuk persediaan sesi persekolahan tahun 2020 ;) semoga tahun 2020 akan dapat kita lalui dengan penuh kesyukuran dan keinsafan lantaran ada kalangan umat Muhammad s.a.w yang menderita dibumi sendiri ...semoga Allah menjaga saudara saudara kita di sana ... aminnn

Love this picture 😍😍


We are "kampung people" 😘😘

Sempena Jumaat nie , marilah kita sedekahkan al-fatihah unutk saudara saudara kita yang teraniaya di seluruh bumi Allah ini .


p/s: hari nie 20 hari bulan , lagi 11 hari jew lagi wakkk

18 comments:

  1. waalaikumussalam. al-fatihah :(

    ReplyDelete
  2. Betul tu.. lagi 11 hari je..
    Tahun 2020 dah nak muncul.. Sha pun tengah ready persiapan sekolah anak-anak.. Next week nak kena belikan buku-buku sekolah anak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaaa.. Sekolah dulu untuk preparation πŸ‘πŸ‘

      Delete
  3. saya semacam tidak sabar untuk menyahut tahun 2020

    hehehe

    ReplyDelete
  4. Untuk bukti pencairan W / A: +6281617538564
    Nama ******* Neni Syahir
    bandar: ******** Bandung
    Jumlah pinjaman: ****** IDR 5.5 bilion
    kadar faedah: ******* 1%
    @ Twitter ikuti sekarang: *********** @AasimahaLoan

    Saya mangsa penipuan di tangan pemiutang palsu. Saya kehilangan sekitar Rp.65,000,000 kerana saya memerlukan modal besar sebesar Rp. 5.5 bilion. Saya hampir diedit, saya tidak mempunyai tempat untuk pergi dan perniagaan saya hancur, dan dalam proses saya kehilangan suami saya. Saya tidak tahan lagi. 4 November 2019, saya bertemu kawan lama di sebuah restuarant di Bandung yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Puan. AASIMAHA ADILA TELAH PELBAGAI PINJAMAN, yang akhirnya membantu saya dengan pinjaman besar untuk membayar hutang bank saya. Tolong bantu saya mengucapkan terima kasih kepada ibu-ibu Muslim yang memberikan syarikat pinjaman besar, pemilik kilang dan individu swasta untuk memperbaiki kehidupan dan perniagaan mereka. Saya juga ingin menggunakan peluang ini untuk memberi nasihat kepada sesama warga Indonesia. Jika anda mahukan pinjaman modal yang besar, anda boleh menghubungi mereka dan melihat laman web mereka. Anda perlu tahu bahawa terdapat banyak penipu di blog ini yang tidak mempunyai laman web di peta Google,. legit AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM memberi saya pinjaman sebanyak Rp 5.5 bilion pada kadar faedah yang sangat rendah untuk 1% sebagai pinjaman jangka panjang dengan kelulusan cepat dan pembayaran segera. Sekiranya anda mahukan satu pelaburan besar dan anda ingin membayar hutang anda dengan cepat dan senang seperti banyak orang di sini.
                                          Pengambilan permohonan adalah di bawah

    E-mail: *******aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ::: ************ + 447723553516
    E-mel saya; ***************** nenisyahir@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. The moral story is don't believe any oneπŸ™„πŸ™„

      Delete
  5. Haa.... tup tup dah sampai pun tahunnya kan CB.... Terasa cepatnya masa berlalu. Betullah mcm mcm yg kita dah lalui moga panjang umur kita utk melalui tahun seterusnya...

    Mesti layan cite episode Kampung People kan hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok drama tue... Kelakau betulπŸ˜‚πŸ˜‚

      Delete
  6. Replies
    1. Happy New year to you too πŸŽ‰πŸŽŠπŸŽŠ

      Delete
  7. Selamat tahun baru CikB...apa azam tahun baru ni? JM berazam nak menabung hihih..in shaa Allah..doa doa termakbul dan disiplin ye sbb skrg ni hari2 mesti nak masuk web Shopee hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekasih fren 🌹🌹all drem and wish come true✌️✌️

      Delete