Followers

Sunday, 1 December 2019

31 Hari Yang Terakhir Tahun 2019

Assalammualaikum Dunia.

Pokok cili๐ŸŒถ️๐ŸŒถ️


๐ŸŒถ️๐ŸŒถ️๐Ÿ˜†


Hari ini 1 hari bulan December 2019...cer counting.... Haaa lagi 30 hari nak ngadap 2020...

30 hari lagi bai... Korang... Cer toleh belakang sikit... Tengok apa yang kita Tulis masa awal tahun 2019...adakah sudah achieve or still pending...

Daun kunyit

Bolehlah  kalau nak masak kan... 

Daun kari... Dengar citer boleh buat ulam ๐Ÿค”


Tengok langit dan awan masih sama dan udara pon sama... Muhasabah diri yer ๐ŸŒน๐ŸŒน


24 comments:

  1. aduhh..lagi 30 hari tambah la usia setahun...makin tua dah ni ahahha

    ReplyDelete
  2. rajin nya cik munger tanam..tangan sejuk tu...kalau tangan pananas..tanam apa pun tak hidup

    ReplyDelete
  3. daun kuniyt tu baut ikan bakar ke masak lpmak ke...ermm harum semerbak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmmmm.... Masak asam rebus pon sedap masuk daun kunyit๐Ÿ‘๐Ÿ‘

      Delete
  4. Banyak juga azam 2019 tak tercapai. Antaranya... Nak kuwus ๐Ÿ˜‚

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita nak berisi sikit... Tang muka jew rasa tembam๐Ÿ™„

      Delete
  5. dah penghung 2019 kan..x sangka akhirnya dah dekat dengan wawasan 2020..moga dipanjangkan usia ke tahun depan :-)

    ReplyDelete
  6. Sekejap je dah 2020.. ada yang masih tak tercapai.. Ada yang entah ke laut dalam mana perginya.. huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cikbunga pon sama.... Banyak ke laut๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      Delete
  7. buat cucur pedas best ni, makan petang-petang heheheh :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aduhaiii... Nie dok Teringat ringat nie๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

      Delete
  8. Replies
    1. Macam terapi jugak tanam pokok nie๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

      Delete
  9. p/s kalau guna imbuhan 'ter' tak perlu lg depannya ada 'yang';-)

    ReplyDelete
  10. Umur kita pun semakin hampir dengan penghujungnya...

    ReplyDelete
  11. waalaikumussalam. segaq bugaq pokok semua tu. syok tengok ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... Musim Hujan kan ๐Ÿค—๐Ÿค—

      Delete
  12. Meriahnya tanam sendiri. Nak guna je petik. X payah pening

    ReplyDelete