Followers

Monday 24 September 2018

Lazada Shopathon Blogger Contest 2.0

Assalammualaikum Dunia .


Untuk semua penduduk Malaysia secara amnya dan juga kepada penduduk di muka bumi ini , silalah terkejut sebab LAZADA shopathon-sale  ada buat sale sehingga 90%

Haaaa terkejut tak !!! korang jangan lupa ingat tarikh nie tau !! 27 September 2018!!
Yaaaaa satu hari sahaja , jangan lepaskan peluang ini yer kengkawan , nak tahu tak apa yang sale sampai 90% !!!! klik shopathon-sale


 
90 % SALE ! SALE! SALE!
 
 
Apakah barang yang menjadi rebutan semasa shopathon-sale , seperti mana yang korang tahu , akak 3 item nie kat LAZADA , jom tengok apa yang akak nak sesangat  ;)
 
 
BeautyLand Korean sweet home wall klik je kat  beautyland-korean-sweet-home-wall
 
Tempat gantung kunci comel sekali , haaaa ,cuba tengok harganya ... murah kan ... haruslah beli yer  ...korang boleh je gantung kunci rumah , kunci kereta , kunci gate dan juga pelbagai jenis kunci lagi...cantik . murah dan boleh dijadikan bahan dekorasi kat rumah ')
 
Barang yang kedua pula yang akakhajatkan ... meh tengok ,
 
 
 
 
nie nak letak kat living hall..cantik tak ? korang boleh cek kat sini home-bl-fabric 
korang yang nak rumah cantik -cantik dan lawa-lawa boleh klik je kat link atas tue ... harga memang mampu milik dan jimat ruang untuk rumah yang living hall nyer tak besar ... macam rumah akak ;)
ada 2 pilihan warna , biru dan hijau , silalah pilih mengikut kesukaan sendiri , dua dua warna pun cantik sangat .. korang yang dah ada sofa tue pun boleh beli juga letak kat indoor pun cantik wak !!! tak memakan ruang yang besar sangat ;)
 
 
Apakah barangan yang ketiga menjadi idaman hati !!! haaaaa tu diaaa.... ,
 
klik sini LAZADA.COM.MY
 
 bag untuk travel dan juga sesuai untuk balik kampung katanya ;)
 
Nampaknya, itulah dia 3 item yang akak nak sangat semasa 27 SEPTEMBER 2018
 
korang ingat tau jangan lupa , tarikh tue.... dan rebutlah peluang dan membeli belah secara berhemah semasa  Shopathon sale   ;)
 
   

4 comments: