Followers

Friday, 7 September 2018

Dataran Klebang Melaka pi Main Air

Assalammualaikum Dunia .

Sebenarnya pi Dataran Klebang pepagi buta, plan nak kayuh basikal , haaaa Mr Hubby carik dia punya sarung tangan (handglove)  tak jumpa -jumpa , maka main roller blade jer ngan skateboard untuk dak Rayyan ;) tue pun memasing dah malas nak keluar kan ... tapi tue laaaa... kesian plak kat budak budak nie ... dah janji ngan depa ... moh laaa kita pi Dataran Klebang ;)

Yaayyy dapat main air

Lepas jer aktiviti roller blade dan skateboard selesai dalam around 10 pagi ... haaa dah lar penat kan ... Nampak plak air ... apalagi main air jer laa kan ...

Bertapa

Budak nie kalau jumpa air ....habislah๐Ÿ™„๐Ÿ™„

Nie pun sama ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Cantik kan @dataranklebang 

Antara hidupan yang ada di sini

Gurau senda ๐Ÿ˜—๐Ÿ˜—

Seronok sakan depa dapat air ... pas tue sibuk tanya bila nak pi mandi kolam ... haaaaa .

Ini adalah sebahagian aktiviti yang  sempat di rakamkan guna handphone jer Samsung 7+ gitew  ;)


Okew tue jew nak bagitau....hari nie Jumaat...korang dah plan ke.. nak pi mana cuti 4 ari nie๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž
Selamat menyambut Maal Hijrah ,semoga tahun baru ini akan lebih memberi kesihatan, rezeki dan kekayaan untuk kita semua ....dan dipermudah kan segala urusan dunia dan akhirat....

okew ... nanti sambung lagi ...

4 comments:

  1. musim panas skrg mesti ramai org kat sini kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tue dear anies... nak parking keta pon penuh ... cam tue laaa Melaka bila weekend dan hari cuti,....gigih pi awal pagi ;)

      Delete
    2. melaka kan pantang cuti manjangggg penuh n sesak ;-)

      Delete
  2. Bebudak dengan air memang kawan karib.. kikiki..

    ReplyDelete