Followers

Saturday 19 May 2018

TO : DEAR ANIES

Assalammualaikum Dunia.

Dear Anies ,

Baru baru ini saya mendapat satu bungkusan yang di pos oleh saudari Anies . Memang saya dapat hint akan dapat penghargaan dari Anies sebab selalu boom kat blog Anies . Sabar je laa kan dak Anies melayan karenah saya ;)

Ok , yang penting nak habaq saya dah terima sweet gift dari Anies ;) memang  kelakau ehhh . #sayabacadengangelakgelaksorangsorang

Gempak Nostalgik
 
Semoga nawaitu saya nak berkawan dengan Anies tidak disalah ertikan dan harapan saya agar Anies sentiasa gumbira selalu , sihat selalu dan terbang selalu ... ehhhh .. terbang naik flight leer ... kome kan suke travel .... kita pon suke jugak , lom ade duit berguni guni lagi wakkk !!!

Saya baru nak menabung dalam tabung bedak , tue pon selalu jolok bila dah nak dekat dekat ujung bulan ....alahai .... semoga saya akan mendisplinkan diri untuk menabung dan lupakan yang dalam tabung tue ade duit .. haahaaahaa

Nah akak tempekkan yb syed Saddiq yg tengah meletop kebabom

Akhir kata dari keyboard nak ucapkan jutaan terima kasih dengan penghargaan yang Anies beri untuk saya , semoga saudari agar sentiasa gembira disamping keluarga tersayang dan orang orang yang disayangi ;)  peace yooo !!!

Sempena bulan yang mulia ini , diucapkan selamat menjalani ibadah puasa dan buat kuih banyak banyak untuk hari raya okew ...

okew korang selamat berhujung minggu dan menjalani ibadah puasa yer ')

p/s: silalah terjah blog Dear Anies yang glamour itu yang suka terbang kesana ke mari ')
       http://aniesandyou.blogspot.my/

6 comments: