Followers

Friday, 18 May 2018

Coretan Ramadhan pertama 2018

Assalammualaikum Dunia.
Dah 2 hari kita menjalani ibadah puasa tahun 2018.
Alhamdulillàh walau cuaca panas membahang..dapat juga kita berpuasa dengan aman dan terteram . Korang dah fikir ke menu apa nak masak petang nie😃😃
Jagung manis dari N9

Akak main terjah dek non ...kekadang akak plan lain.bila sampai kat umah akak masak apa je...yang penting ringkas...mudah dan menyelerakan 🤣🤣
Nie sahur hari yang kedua 😆😆

Menu semalam tak sempat nak capture...haà
Ok lah korang selamat memasak yer...dan yang suka ke bazaar tue berhati hati yer...
Baru beli jam😍😍

Haaa jangan pitam baca entry ini okew. 
Bye bye ...




5 comments:

  1. tgk jagung tu, teringat jagung kt rumah...x tau laa nk buat apa...nk msk mmg x sempat... smpi umah dah kol 7

    ReplyDelete
  2. Tengok jagung tu cam lama je tak makan jagung.. kikiki..

    ReplyDelete