Followers

Thursday, 24 May 2018

Nasi Lemak Ayam Ifftar Hari ke 7 Puasa

Asslammualaikum Dunia .

Yaaaaa dah hari yang 8 ari nie, kejap je erk dah 8 hari kita puasa ;)
okew lah sebab bulan puasa kan tak nak bebel bebanyak , nie haaa nak letak menu semalam , sebab semalam hari malas, akak masak nasi lemak jek !!!

Nasi Lemak Ayam๐Ÿ“๐Ÿ“

With different angle ๐ŸŒท๐ŸŒท

Apakah ini ..haaaa korang tengok jer erk .... sorry laaa bulan nie kan memey entry masakan ngan makanan ;) tabah jer lah korang yerk !!!!

buat la juga pengat labu 

Hari ni Khamis , semoga kita terus istikamah dengan apa yang kita buat sekarang kan bula Ramadhan ini akan menjadi bulan mencari sebanyak mana pahala yang kita mampu !!! korang dah pi terawih kaaa ... tahun nie akak lom lagi pi terawih ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

6 comments:

  1. Sha suka pengat tapi tak makan pengat labu..Nasi lemak ayam tu nampak best..

    ReplyDelete
  2. lama x buat pengat... ye laa smpi umah pun dah ptg hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak beli jew wak ;)
      kita faham kekangan masa orang Bandar ;)
      hari cutijew boleh buat ;)

      Delete