Followers

Tuesday, 12 November 2019

Menara Berkembar Petronas Malaysia

Assalammualaikum Dunia.

Lagi sorang mana tah merayap๐Ÿ™„


Nampak tak...tue jambatan untuk other side 

Marilah cikbunga sambung our journey to Kuala Lumpur... Walau pon jarang jarang pi KL dan lalu jer kat KLCC tue... Memang tak singgah pon... Sebab Tujuan nak pi tempat lain kan....

View right side

Left side

Twin towers petronas 


Ni haaa hari tue kan pergi Petrosains.... A laaaa satu bangunan bai... Apa lagi kita ambik gambar sakan laaa. ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Kuala Lumpur Malaysia 

Twin towers KLCC ๐Ÿ’–๐Ÿ’–


Jom kita jalan Jalan KLCC... heheee... KLCC OR KL Tower sama jer... ๐Ÿ˜

Pemandangan dan landscape KLCC ๐ŸŒน๐ŸŒน

Time ni memang crowded dengan pengunjung yang nak bergambar dengan kebanggaan Malaysia ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

P/s: cikbunga banyak ambik gambau kat sini... Hahaaa...

9 comments:

  1. Replies
    1. Cikbunga gayat tempat tinggi๐Ÿคญ๐Ÿคญ

      Delete
  2. Nanti nak naik jambatan tu.. Tu aim saya tahun depan dengan anak-anak selain petrosains.. :)

    ReplyDelete
  3. dah lama x merayap kat KLCC..dulu menyewa kat kampung baru...setiap mlm tgk KLCC dari tingkap rumah hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow... Tgk kat tepi tingkap tue... Mesti best kan๐Ÿ‘๐Ÿ‘

      Delete