Followers

Thursday, 21 November 2019

Keputusan UPSR 2019 Hari Ini

Assalammualaikum Dunia.

Sekadar hiasan ๐ŸŒน๐ŸŒน

Nie ha nak habaq hari nie
21 November 2019 result UPSR dah keluar๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Semua calon UPSR sila semak keputusan anda di sekolah masing masing Selepas pukul 10.00 pagi yer..

Apa pun ini adalah permulaan untuk adik adik dan anak anak semua dalam meniti ke hidupan.... Selepas ini banyak cabaran dan rintangan dalam menempuh pembelajaran dan peningkatan dalam hidup...

Jangan terlalu kecewa sangat yer adik adik... Masih jauh lagi perjalanan anda ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

OK tue jew nak share... Untuk parent jangan lah terlalu emosi sangat kalau tak dapat seperti yang diharapkan.

Pssst ibu bapa pon boleh cek secara sms๐Ÿ‘๐Ÿ‘

OK bye... ๐ŸŒน๐ŸŒน

10 comments:

  1. Moga semuanya cemerlang dunia akhirat.. Aamiin

    ReplyDelete
  2. Tahniah kepada adik adik yg ambik resut semalm. Yg penting dah lega..... bagus ke tidak tu belakang kira. UPSR je pun

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, seorg cousin sy ni dpt 6A. terharu sy dibuatnya. yelah, dia anak sulung, selalu je kena mrh, kena rotan, kena pial. tp mmg tak sangka dia boleh score. skrg tgh fikir apa laa nk hadiahkan dia sblm dia msk SBP nnt...

    ReplyDelete
  4. anak CB tak de yg ambil UPSR ke tahun ni

    ReplyDelete