Followers

Sunday, 14 July 2019

Susun Atur Rumah Contoh Yang Awesome

Assalammualaikum Dunia.

Jom ikut saya tengok rumah 

Syantik nyer

Pandangan sisi

Jemput masuk๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„


Cikbunga nie memang suka pi tengok rumah contoh... Berinspirasi kot๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Living hall

Living with dinning hall๐ŸŒน๐ŸŒน

Close up dinning hall

Untuk yang bekerja dari rumah๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„

Kat sini lah Korang boleh melihat pilihan perabot,padanan langsir, kekemasan cat dan segala yang berkaitan dengan susun Atur... Suka tak? Suka suka suka.


Boleh jew nak buat cam  nie

Simple and elegant ๐ŸŒน๐ŸŒน

Ruang ke Balkoni yang memang awesome

Tengok movie kat sini


Up stairs for family living hall

Stairs ... Tempat kesukaaan budak budak

Balkoni dalm master bedroom 

Master bedroom 

Kekadang tue... Haghe rumah tue tak masuk akal... Sampai setengah juta.. Mahu lebih bai.. Abiss hutang bank satu juta.. Bila lah nak abiss membayo... Lainlah ko bintang yang barsinar sinar... So hanya mampu tengok jew ๐Ÿ˜…

Besaq giler atas nie.. Open air

Kat atas nie boleh bikin bilik lagi kalau nak

Kat ruangan  nie ko boleh buat kenduri kot๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Tengok jew lah susun Atur yang glamour kat salah satu rumah Contoh Yang sempat cikbunga pi tengok๐Ÿ˜„

Nak buat pool pon boleh

Space for garden

Banyak picture yang cikbunga dah tempek kat sini... Semoga ada rezeki kita untuk dapat rumah nie kan๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…InsyaAllah. 

4 comments:

  1. sy suka g rumah contoh ni. bleh berangan mcm kt rumah sendiri๐Ÿ˜†

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marilah kita berangan bersama-sama๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„

      Delete
  2. Cantiknya deko dia.. memang menginspirasikan.. Kalau dapat ini.. Pergh!!

    ReplyDelete