Followers

Thursday, 7 September 2017

Biler Rayyan naik Haji ')

Assalammualaikum dunia ;)

Musim Haji pun dah berlalu , kini menunggu kepulangan insan tersayang dari Mekah Mukarramah;)

pakai ihram sesiap kat umah

                                           
                                              peserta cilik haji yang riang gumbira




Dak Rayyan pon buat Haji juga tau tahun nie , al-hamdulillah , semoga diterima dan menjadi kenyataan satu hari nanti ..amin amin amin .
 
 



p/s: selingan gambar yang ade ;) wasap dari cikgunyer

8 comments:

  1. Rajin guru2 tadika buat replika kaabah dan ajar anak2 kecil ni cara2 mengerjakan haji.

    ReplyDelete
  2. Sana sini tak kira umur sedang menunaikan rukun Islam ke 5 rupanya ye.... seronoklah kan dapat rasa suasana mcm naik haji betul

    ReplyDelete
  3. wahhhhh ni boleh x nak panggil haji rayyan? ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰ boleh jew kakk Anies yang gojess

      Delete