Followers

Wednesday, 23 October 2019

Kampung Jawa Melaka pi Makan Rojak

Assalammualaikum Dunia.

Yaaaa a.... Baru balik dari kampung Jawa... Bukan kat Johor, bukan kat Selangor tetapi kat Melaka. Cerita Hujung Minggu ari tueπŸ˜…


Cendol πŸ‘πŸ‘

Rojak kampung Jawa 

Jangan tak caya yer... Kat Melaka pon ada Kampung Jawa.... Jangan tanya mana dapat nama.... Cer Google... Kot kotlah keluar kannn... 😎😎

Mee Rebus 

Masa cikbunga kecik kecik dulu kan πŸ˜†πŸ˜†... Tiem time nak raya kan.... Suka ngekor mak pi Kampung Jawa beli barang nak raya... Hahaaa a... Selain barang harian... Semua keperluan ada kat sini... Itu sebelum Cerita market yang bersepah sepah kat Melaka laaa ni.
ABC pon ado😎😎

Apam balik πŸ˜‹πŸ˜‹

Kang pa jang plak history mory nyer... Meh tengok apa cikbunga makan kat Kampung Jawa tue😍😍

Ni beli kat 7e yerπŸ˜†πŸ˜†

Itu jew nak share... Korang kalau dah datang Melaka tue singgah ler kat Kampung Jawa yer😘😘. 

18 comments:

  1. Eh.. sedapnya mee rebus itu..
    Ada nescafe baru ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya.... Baru... Limited edition 😊😊

      Delete
    2. kat sini tak nampak pula nescafe tu.. huhuhu..

      Delete
    3. Na to leh try tau kalau jumpa... SedapppπŸ‘

      Delete
  2. Ni saya tak penah sampai lagi

    ReplyDelete
  3. Menarik cendol, rojak dan mee rebus tu.

    ReplyDelete
  4. melaka pun ada kampung jawa ek
    nampak sedap2

    ReplyDelete
  5. semua pun nampak sedap je Cik Bunga aiihh :)

    ReplyDelete
  6. nanti nak ajak encik suami pergilah..suka ammi kalau cendol tu jenis kisar gini aisnya

    ReplyDelete
  7. tu apam balik pak cik tua tu ke?? yg pakai songkok hitam tu?

    ReplyDelete