Followers

Thursday, 19 September 2019

Miow Fiesta 2019

Assalammualaikum Dunia.

Al Kisah nyer pada hujung minggu yang lalu... Disebabkan puteri Dan juga Putera sangat mencintai Haiwan ini... Walau pon jerebu... Bonda dan ayahanda merentas jua jerebu yang ada... Sib baik lah ipu tak tinggi..


Meh turun kan signature ๐Ÿค—

Suka budak ni๐Ÿฑ๐Ÿฑ

Moh ler kita tengok macam mana depa buat pertandingan kucing dan juga kategori nyer๐Ÿฑ๐Ÿฑ
Puteri yang suka ๐Ÿฑ๐Ÿฑ

Putera yang suka ๐Ÿˆ๐Ÿˆ

Si abang yang alergik bulus ๐Ÿ…๐Ÿ…

Ramai juga owner meow yang datang.. Nak citer pon nanti dah jadi macam cerpen laa pulak kan... Jom tengok picture dak Miow ๐Ÿฑ๐Ÿฑ

Hai๐Ÿฑ๐Ÿฑ

๐Ÿˆ๐Ÿˆ

Menunggu giliran

Miow 

Comei tak ๐Ÿฑ

Itu sebahagian picture dak Miow yang masuk bertanding. 



Sekitar View pertandingan ๐Ÿˆ๐Ÿˆ


Judges 

Cikbunga tak tunggu pon sampai habiss... Ingat ade le kitty yang depa nak jual ke hapa kan... Tak der pon... Yang banyak jual makanan kitty๐Ÿ…๐Ÿ…

Ade juga yang boleh dibuat adopt.. tapi kucing yang biasa jer wak... Kucing kampung or kucing jalanan. 

Yang penting bebudak nie happy... Haaa balik dari sini le cikbunga pekena cucur Udang Baha tue๐Ÿค—๐Ÿค—. 


7 comments:

  1. Wah.. meriah dengan kucing.. Aktiviti menarik untuk anak-anak yang sukakan kucing..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak kucing kat sini๐Ÿˆ๐Ÿˆ budak budak memang seronok๐Ÿฑ๐Ÿฑ

      Delete
  2. menarik..tapi kalau alergik bulus macam saya memang bersin jela dari sampai ke balik. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang alergik tue memang kesian... Walau pon suka tapi tak boleh dok dekat.. Tapi tak per banyak jer Haiwan lain yg boleh didekati๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

      Delete
  3. Seronoklah dapat tengok bermacam-macam jenis kucing. semua comel-comel lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tue laaa .. ingat ade buat jualan ... kalau ade memang nak beli juga ...

      Delete
  4. 2 mggu lps rs nya ada buat kt sini tp sy x g sbb dah g thn lps ;-)

    ReplyDelete