Followers

Thursday, 28 March 2019

Pre Shopping Raya Katenye

Assalammualaikum Dunia.

Hallo hallo...buat ape tue...oooo cuti sekolah dah bermula...maka riuh rendahlah dengan suara anak-anak kat rumah yer😁😁

Model tetap

Jom cikbunga bercerita ...minggu lepas cikbunga pi shopping baju raya ....haaaa puasa pon dak lagi yer....amboi kemain advance yer cikbunga...banyak jugalah menangkap kat shopping mall...ade tue tak ambik gambau pon...shopping masa JCard day...alaaa cikbunga beli baju anak anak jer dulu...baju untuk jalan jalan katenya...


Antara gambau yang sempat ditangkap

Baju melayu lom lagi...kalau mengikut firasat cik bunga lah kan ...sebab baju melayu tue pakai hari pertama jer...pas tue simpan untuk setahun..cikbunga rasa tahun nie pakai yang haq tahun lepas jer...tak lar membazir kan...kot la untuk anak anak mungkin akan beli laaa kot sebab depa ada majlis hari raya kat sekolah kan...haa tue mungkin akan beli laaaa.🀣🀣


Akhirnya hujan pon turun ...Alhamdulillah

Pekena aiskrim dulu πŸ˜€πŸ˜€

Jom tengok ape yang cikbunga dah rembat masa JCard dan juga pergi Afamosa Melaka 😎😎

Korang dah tengok lom πŸ˜—πŸ˜—

15 comments:

  1. Sha dah tempah baju kurung sha, anak2 dan baju melayu encik suami.. itu je yang buat dulu.. baju jenjalan untuk anak-anak belum cari lagi..

    ReplyDelete
  2. bagus juga buat persiapan awal, taklah bersesak-sesak ramadan nanti... lagi pun kalau ada diskaun sale eloklah beli kan.

    ReplyDelete
  3. cpt nyeee.. pose abis ganti da cik tim?πŸ˜†

    ReplyDelete
  4. yg jd model tetap tu handsome..

    ReplyDelete
  5. P/S
    https://aniesandyou.blogspot.com/2019/04/terima-kasih-penghargaan-untuk-suku.html

    ReplyDelete
  6. waaa betul2 awal shopping ni. tapi ok je kan sikit2 beli dari nanti segedebuk keluar nak beli semua =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tue @siti yang menaip
      Beli waktu ade saleπŸ˜€πŸ˜€

      Delete
  7. Yelah kan masa anak anak kecik cenggini, baju Raya ke 2 Raya ke 3, kenalah beli jugak... nanti dah sebok eloklah beli sekarang.
    Tema apa kekdahnyya tahun ni

    ReplyDelete