Followers

Friday, 1 June 2018

ANAK MUDA WARISI TRADISI KEJUT SAHUR

Assalammualaikum Dunia .
Nampak tak Nampak tak !!! tajuk kooo memang laa kan ... betui tui dik non , korang sahur ape subuh tadi ? akak masak kuteu goreng jer untuk sahur...

Kuteu goreng di subuh hari.

Gambau lagi

Sib baiklah bebudak nie tak melenting kan sebab tak makan nasi ... sabo jer laa umi ko .. tapi umi ade jer gorengkan kentang goreng untuk depa kunyah kunyah ... haaa dah macam makan sarapan pagi plak .. sesekali kita tak yah makan nasi yer waktu sahur.

Kentang goreng jer

Nugget ayam 

Korang kat tempat korang ada tak orang kejut bangun sahur ? haaa kat tempat akak ade tau !!! kawasan taman nie start pukul 4 pagi dah dengar depa jerit sahur sahur sahur ngan pukul gendang lagi... syok juga .. tetapi tue kadangkala terkejut dibuat nyer ... tapi tak per untung laa adik adik nie kejut orang makan sahur bulan Ramadhan , berganda ganda pahala ... aminnnn .

La nie depa upgrade ngan bunyi kerincing da ade juga lagu di dendangkan ... akak tak rakam pon ;)
Depa nie naik motorsikal keliling taman ... dalam 2 hingga 3 biji motorsikal kalau tak silap.

ok lah tue jer akak nak share kat sini ...

p/s: korang dah buat kuih raya ker ?

3 comments:

  1. Replies
    1. Kite baru mule...yg sonang sonang saje

      Delete
  2. kt sini x de org kejut tp terkejut bila bebudak naik motor dpn rumah mcm nk merempit grrrrrrr

    ReplyDelete