Followers

Monday, 19 March 2018

PULUT DURIAN TAHUN 2018 !!!!

Assalammualaikum Dunia .

Wahhh , tajuk gitew, nie durian adalah first time untuk tahun 2018...mestilah akak nak up kat sini kan kan ..๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰

Ok tak nak typing bebanyak sangat, kita tengok gambau dulu yayyy ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ


Durian 2018

Set lengkap pulut durian๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Yaaa dah siap๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Sos santan

Cara Makan pulut durian๐Ÿ˜—๐Ÿ˜—

Close up sikit๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

Durian nie, selain dimakan begitu sahaja (memang sedap menjilat jari), kita juga boleh buat bubur durian , serawa durian , wat tempoyak , la nie orang dah pandai frozen kan dan pastu buat cerpe lagi...
ade yang buat cake durian , aiskrem durian pon adooo;)

P/s:durian akak beli yang dah siap buang kulit  ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

6 comments:

  1. sedapnyaaaaaaa nak sepiringgggggg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear anies ,
      Berpiring piring pon boleh๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

      Delete
  2. RM65???? mmg puas hati la tgk pun isi tebal..tebal ke nipis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang puas hati ... tebal lah jugak ...berbaloi-baloi

      Delete
  3. Ya allah... terliurnyaaa... fav SS taw nih... Adehhh....

    ReplyDelete