Followers

Friday, 23 March 2018

Cuti Sekolah - Merayau kat Aeon Melaka

Assalammualaikum Dunia .

Cuti sekolah kan seminggu jer , tolak Sabtu Ahad  adalah dalam 5 hari kan ... ok lah tue,,, so , marilah kita merayau-rayau ke kota Aeon.
Memang tak beli apa pon masa tue , just bawa budak budak nie untuk bermain dan kasi depa keluarkan peluh ... masa nielah korang boleh main macam-macam kan .... so apa lagi tengoklah gambau yang ado nie haaa ...
Tengok tue suka sangat melompat

😁😁

Dan akak pon same

Sudut lain pulak 
Meh tgk nieπŸ˜—πŸ˜—

Ok tue jew..bye bye ...salam Jumaat korang.

8 comments:

  1. bebaru ni SS merayau Aeon sbb nak cari saidina... ha ha ha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan lama tak main saidina...
      Dulu zaman sekolah kot

      Delete
  2. emak diorg keluar peluh sekali x? ;-)

    ReplyDelete
  3. Dah katanya cuti sekolahkan....haruslah merayau haha... Budak budak dapat melompat gini pun dah suka kan CB...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betui tueee
      Lepas penat depa lapaq plak

      Delete