Tuesday, 19 May 2015

Invitation to Courts Event

Salam Korang  ;)

waktu buka email cikbunga dapat email jemputan dari Nuffnang, tapi jauh laaa... awatlah tak buat event kat Melaka kan senang cikbunga nak piii... terima kasih pada Nuffnang bagi peluang kat cikbunga sayang nyer cikbunga tak dapat pii ... ape pon sesiapa yang pi tue pasti menyeronokkan disamping itu boleh cuci mata sempena nak sambut Ramadhan dan Syawal nanti ... cikbunga suuukaa tengok perabot kat Courts sebab cantik-cantikkk ... tue lah terkilan sikit tak dapat piiii ,


Greetings Nuffnangers,
Nuffnang has selected you to be a part of this campaign hosted by Courts.
To be a part of this campaign, you would need to be present for the Courts event and thereafter write up a blogpost on your experience at the event.

Event Detail as Below:

VENUE: COURTS SETAPAK, No. 36, Jalan Genting Kelang, Setapak, 53300 Kuala Lumpur.
DATE: 27th JUNE 2015 (SATURDAY)
TIME: 11AM - 1PM
OFFICIAL HASHTAG: #NUFFNANGMY


p/s : macam ler Melaka tue jauhhh nau ko tak dapat joint kan ... alasan jew kannn ... bulan puasa baiii .. tapi kalau kat Melaka cikbunga redah jew ... ;)
 

6 comments:

  1. Alhamdulillah, tahniah dear... semoga terus dimurahkan rezeki yer...

    ReplyDelete
  2. Saya juga blogger dari melaka. Hehehehe

    ReplyDelete
  3. wahh tahniahh! saya event2 ni malas sikit ehehe

    ReplyDelete
  4. Wah..SA pun dpt tp kann...6hb..tp lom ada confirmation lg la...

    ReplyDelete