Friday, 12 September 2014

My Mini Taman Magic Garden ^^

As salam ,

Magic Garden in the night ?  heheheeee i like but my land was very-very a small one  ...so very difficult to me want make a magic garden ... hahahaa
so , disebabkan tanah yang tak berapa nak besar itu , aku gagah kan juga untuk menanam rumput-rumput disekelilingnya  ;)
                                                         sila abaikan getah paip itu yer ....
                                                                 small garden ;)
rumput yang hidup segar ;)
 
sebenaqnya entry ini adalah bertujuan untuk joint  http://susunatursioca.blogspot.com/  untuk laman/garaj
nie first time joint dengan dak fizah nie..
 
jom ramai-ramai memeriahkan taman memasing ;)

10 comments:

  1. wah....cantiklah......apa-apa pun kena buat pelan-pelan, mcm saya , saya namakan taman saya taman idea.duduk2 dapat idea

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal...usaha menghijaukan laman...cantik

      Delete
    2. kawasan Tanah tak berapa luas ;( susah nak berkebun ...hehehehee

      Delete
  3. jeles plak tgk kwn2 semua ada pokok2 cun cmni..tq sharing dear, mmg dah terpanggil2 nk ke nursery ni...;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengkiu sbb singgah kat sini;) almost welcome !

      Delete
  4. nice.....free2 sudi sudilaa menjengha blog sy....http://heaven2104.blogspot.com

    ReplyDelete