Followers

Monday 14 April 2014

First Segmen : Fill in The Blank - mesti joint !

Salam pagi Isnin yang sepi .... ;)
 
nie saya joint segment untuk jumpa kengkawan yahooo !!
 
 
First Segmen : Fill in The Blank.










Hai assalamualaikum.

uolls, harini ai nak annouce bahawasanya ai buat segmen. segmen ni poliks sikit. segmen fill in the blank.

ha? segmen apa tu?

sabar sat.



okay syarat-syarat penyertaan tersangat lah simple.





1) follow blog ni.



2)Buat entry bertajuk First Segmen : Fill in The Blank.



3) okay then sonang jo, tampal banner dekat entry and back link kesini .then u just have to fill in the blank with any suitable words after ayat ni:



"kalau saya pemegang black belt, saya akan___________"



up to uolls nak letak ayat apa. ikut kekreatifan uolls. mana-mana ayat yg menarik perhatian dan menggeletek hati ni akan diambil sebagai pemenang. unlimited words okay.



4) 5 pemenang bakal dipilih .blog bakal direview serta ditempek di dinding sidebar sebagai bloglist selama beberapa bulann.



5) tarikh tutup selama 3/4/5 hari bermula 13April ini. bakal diumumkan sesuai ikut peredaran masa. hihi peace yo.




NOTE : ai buat segmen yang simple mimple sebab ai nak buat satu kajian tentang si pemegang black belt .kuikui, infact if uolls join segmen ni , boleh mengeratkan silaturrahim sesama blogger yang hadoo. oh yaa, ini terbuka kepada semua.







salam mesra alam.



UPDATE !

*sebagai penghargaan, blogger yang join segmen ini bakal diletakkan di bloglist selama sebulan bermula tarikh tamat penyertaan*

*hanya 5 orang pemenang sahaja bakal diriview blognya beserta hadiah topap RM5 untuk 2x pemenang utama.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
kalau saya pemegang black belt, saya akan_jadi cikgu lew ... cari ramai anak murid maaa...buat persatuan;) "

8 comments:

  1. hihi thankyouuu. tempek blog ni dekat list sidebar. any updates will be inform :)

    ReplyDelete
  2. Kalau saya ada blackbelt, saya nak bagi sedasss kat orang yg pandai bercakap ikut sedap mulut jek tapi tak reti bagi idea bernas pun..huhu

    ReplyDelete
  3. selamat pagi
    singgah isnin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih cik Nurzakiah Hanum ... amat dihargai ;)

      Delete