Followers

Sunday, 10 February 2019

Layang-Layang Putus Tali Di Pantai Hiburan Rompin Pahang

Assalammualaikum Dunia .

Alkisahnyer , cuti sekolah seminggu kan ... berkelana lah dari Melaka ke Pahang .. balik kampong yo..

Layang-layang belum putus tali

Sambil jjcm kan ... tak sangka lah pulak budak-budak nie bawa balik sekali layang -layang depa nak main kat kampong katenyer ... memang laaa musim angin kan sekarang nie .. nak nak lagi kawasan pantai .. memang menjadi laaaa ...

Budak ni dapat pantai...kalau boleh nak bedebush jew

Meh posing sikit

Okew jom pi main layang-layang ..sib baik laa  atok dan maktok serta bapak sedara depa melayan kan ... jom pi pantai...perjalanan dari rumah atok ke kawasan pantai lebih kurang dalam masa setengah jam jer ... musim cuti-cuti sekolah nie kan , kawasan pantai memang penuh dan ramai dengan umat manusia ;)


Tengok je laa layang-layang dah putus tali

layang-layang pon cantik jer naik sebab angin laut memang kuat ( angin laut China Selatan ) kot laaa kalau tak silap ... sebab angin kuat sangat layang-layang dak icha putus jua akhirnya ....tinggi sangat dan terus hilang tak tau dibawa angin kemana ... consider sedekah lah kan...

View laut


Pasir laut


Jom tengok layang-layang dan juga kawasan pantai .


Cer teka apakah ini

Nanti sambung citer lagi yer ...adios .

6 comments:

  1. seronoknya petang2 lepak pantai ramai2. meriah..
    kanak2 suka la tu dapat lari2 =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye cik siti ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€
      Depa kalau boleh tak mo balik๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

      Delete
  2. org tak ramai ya cik tim time ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas 15 minit...ramai plak org kat pantai ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

      Delete
    2. Sepanjang pa tau tue memang ramai...itew ambik yg cover cover x der org

      Delete