Followers

Monday 11 December 2017

Khabar Penghujung Tahun 2017

Assalammualaikum Dunia .

Sedih, marah , geram , benci , rasa nak bom jer , dan rasa nak antar peluru berpandu antara yang ade dalam kotak fikiran CB bila mereka cuba untuk menjadikan hak orang lain sebagai hak mereka .

Apakah yang mereka cuba buktikan kepada dunia ini ? Memang mereka selalu merperlakukan agama dan orang Islam sewenang wenangnya dan sering menunding jari kearah Islam apabila berlakunya perbalahan , peperangan saudara, dan pertelingkahan .

Wahai umat Muhammad yang bertebaran di bumi Allah ini , marilah kita bersatu dan bertekad untuk mementang segala tipu daya dan helah mereka dalam untuk menyerang dan bermain psyko keatas umat Islam . Lupakan lah segala pertikaian dan salah faham dan marilah bersatu . Kita di sini tidak dapat untuk mengangkat senjata, namun yang pasti senjata yang satu itu pasti akan diminta hari-hari setiap saat dan setiap ketika nya . Ya senjata orang mukmin ialah berDOA .

p/: Ya Allah selamatkan lah bumi PALESTINE .

2 comments:

  1. mereka sangka mereka hebat dapat menawan seluruh pelusuk dunia. tp mereka terlupa, kehebatan itu hadir sementara sahaja kerana di akahirnya 'kehebatan' itu sendiri akan memakan mereka. sma seperti bangunan tinggi yg dibina. tiba gempa bumi / bencana alam, semuanya akan lenyap. dan itulah yahudi. dan itulah janji Ilahi

    ReplyDelete
    Replies
    1. dunia akhir zaman nie , macam macam laa dear Anies ;(

      Delete