Followers

Wednesday, 27 December 2017

MELAKA BIRD PARK -Intro Part 1

Assalammualaikum Dunia .
Melaka Bird Park terletak dikawasan Ayer Keroh merupakan taman burung yang terbesar di Asia. Dengan kos pembinaan kira kira 30 juta ringgit dibuka setiap hari dari pukul 9 pagi hingga 6 petang. Secara rasminya telah dibuka kepada  orang awam pada 1 April 2013.
Pose jap
Everyday open from 9.00am to 6.00pm
Tinggi  weyy gayat akak sekejap...tinggi same macam 5 tingkat bangunan. Dah tue lif tidak boleh digunakan...terpaksalah naik guna tangga.
Mari tengok picture sempat diambil.
Dapat gelang merah
Kadar bayaran Dewasa RM 17.90
Kanak Kanak RM 11.90
Mari mari makan

Bird Park on shoulder


Tangga yang perlu didaki 
 
Tunggu sambungan yer , sebab banyak jugak gambau yang akak snap kat Melaka Bird Park .
 
 
p/s: sebenarnya ade jew lif untu naik ke atas, namun semasa akak pi , tidak boleh digunakan , terpaksalah memanjat tangga dik non.





6 comments:

  1. boleh tahan juga harganya ya... sy igt kn dlm range rm5-rm10 je

    ReplyDelete
    Replies
    1. la nie dah tak dapat hage cam tu laaa

      Delete
    2. ada kabel x kt situ? nk msk foc πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

      Delete
  2. Pergi 2 kali tp ambik gambo kat pintu masuk jek

    ReplyDelete