Tuesday, 25 April 2017

Selain Umbai , mana lagi tempat nak makan ikan bakau kat Melaka

☀­čśćAssalammualaikum Dunia ;)

Yaaa dah ari selasa ari nie ...curi-curi mase nie , takut terlupa plak nak letak sini untuk tatapan hari tua nanti huhuhuhuh .ape-ape pon  yang penting kita enjoyy !!!! haaaa tak ade kena mengena dengan Nora Danish okew ...


okew, nak habaq sikit ,  tempat makan yang agak sedap jugak laaa tapi mostly orang taak berapa nak tau ..yaaa lokasinya agak terpencil juga , meh akak nak bagitau ..akak ade pi makan ikan bakau dekat Kuala Linggi , korang tahu tak mana letaknya .. ;)








 
 
p/s: makanan okew , tapi tempat agak kedalam sikit ... tapi makanan semua sedapp okew  ;)

8 comments:

  1. singgah pagi selasa
    hari ini bz sangat2
    x dan nk blogwalking
    anyway anum drop here first ya

    ReplyDelete
  2. Saya tahu dan selalu pergi Umbai je... Tp adik saya kata kat Alai pun ada tempat makan ikan bakar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tue , banyak la nie kalau nak makan sadap-sedap , dating jew Melaka ;)

      Delete
  3. bykkk...

    Serkam
    Anjung batu
    muara alai
    muara duyong

    etc... google je ;-)

    ReplyDelete
  4. Tak tahu..biasa dgr imbai je mmg penah mkn sana

    ReplyDelete
  5. Kalau dah sedap..kat ceruk pun cari tau

    ReplyDelete