Wednesday, 22 March 2017

ZALORA TIME

😻😻😻😻😻Assalammualaikum Dunia ;)

Sape sini pernah shopping kat ZALORA , angkat tangan sikit !!! akak pon kerap pi sana tengok barang -barang , kalo bukan handbag , akak tengok kasut , pas tue akak tengok baju bajan yang ade kat sane .. paling tak boleh blah akak tengok yang ade sale hahahahaa!!! kenalah jadi pengguna bijak yer dik non ...

Ok , yang nie akak dapat voucher dari ZALORA, apalagi ,akak pon lelaju ler terjah dan shopping bag... haaa puas hati dik non , bag besar, cantik dan senang jew , mana-mana nak pi , akak pakai beg nie... suka sangat , leh isi macam-macam kat dalam nie .. dulu pon akak ade beli handbag jugak dari ZALORA, dak ZALORA memang tau , buat akak rambang mata dan asyik nak shopping jew kat ZALORA !!!
 

korang pon , kalau nak shopping , pi lar ZALORA, banyak pilihan dan barang branded kat sane ,,, ok cau dulu ;)

 
p/s: nak terjah ZALORA balik  huhuhuhuhhhh ;)

8 comments:

  1. jgn lupa klik tau!!!!


    http://aniesandyou.blogspot.my/2017/02/blogger2-berikut-sila-ambil-perhatian-ya.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. okew ;) sekarang jugak akak pi terjah

      Delete
  2. Pernah shopping zalora sekali jek... perhabis vocher zalora kasi... lepas buat blog review zalora...

    ReplyDelete
  3. Kat situ semua barang wanita ke?

    ReplyDelete
  4. Skrg ni titiew pilih Lazada..lum lg terjebak dgn zalora..dpt voucher best aa leh redeem

    ReplyDelete