Friday, 17 February 2017

Makan Makan Sana Sini

Assalammualaikum Dunia ;)

Belek-belek picture , ade picture makan-makan , apa lagi , CB abadikan kat sini , walaupon gambau kurang menarik , yer lar tak pakai kamera canggih, tetap juga nak tempek kat sini dik non oii ;)





p/s: Walaupon CB suka masak dan makan kat rumah , namun bawak lah jugak bebudak nie makan-makan kat luar sesekali sesekala ;)

10 comments:

  1. amboiii sedapnya dia mkn pizza yaaa

    ReplyDelete
  2. p/s jgn lupa klik ya

    http://aniesandyou.blogspot.my/2017/02/blogger2-berikut-sila-ambil-perhatian-ya.html

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Cik Tim,

    Sesekali bawa anak makan luar bg mereka happy..
    Dapat makan pizza santai2 kat shopping mall kita pun rasa kurang stress.. 😁

    Salam perkenalan juga dihulurkan..

    ReplyDelete
  4. Senang je nak gembirakan anak-anak ni... bawak makan pizza, McD, Kentaki memang seronoklah masing-masing.

    ReplyDelete
  5. Sedapnya makan2..

    Samalah dgn lya walaupom suka msk n mkn kat rmh..tp sesekali ttp rsa nk mkn kat luarkan..happykan ank2

    ReplyDelete
  6. Pagi pagi lapo nampak pizza tu... adehhh

    ReplyDelete
  7. Anak-anak memang suka makan ni. Sekali sekala terlepas masakan mak dia haha.

    ReplyDelete