Followers

Friday, 17 February 2017

Makan Makan Sana Sini

Assalammualaikum Dunia ;)

Belek-belek picture , ade picture makan-makan , apa lagi , CB abadikan kat sini , walaupon gambau kurang menarik , yer lar tak pakai kamera canggih, tetap juga nak tempek kat sini dik non oii ;)





p/s: Walaupon CB suka masak dan makan kat rumah , namun bawak lah jugak bebudak nie makan-makan kat luar sesekali sesekala ;)

12 comments:

  1. amboiii sedapnya dia mkn pizza yaaa

    ReplyDelete
  2. p/s jgn lupa klik ya

    http://aniesandyou.blogspot.my/2017/02/blogger2-berikut-sila-ambil-perhatian-ya.html

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Cik Tim,

    Sesekali bawa anak makan luar bg mereka happy..
    Dapat makan pizza santai2 kat shopping mall kita pun rasa kurang stress.. ๐Ÿ˜

    Salam perkenalan juga dihulurkan..

    ReplyDelete
  4. Senang je nak gembirakan anak-anak ni... bawak makan pizza, McD, Kentaki memang seronoklah masing-masing.

    ReplyDelete
  5. Sedapnya makan2..

    Samalah dgn lya walaupom suka msk n mkn kat rmh..tp sesekali ttp rsa nk mkn kat luarkan..happykan ank2

    ReplyDelete
  6. Pagi pagi lapo nampak pizza tu... adehhh

    ReplyDelete
  7. Anak-anak memang suka makan ni. Sekali sekala terlepas masakan mak dia haha.

    ReplyDelete
  8. Suka Makan di luar kira ok.
    Jangan makan luar.

    Kalau Makan luar, nanti makan dalam.

    ReplyDelete
  9. Piza hut! Pe salah nya sesekali rai anak2 mkn luar ��

    ReplyDelete