Followers

Friday 12 December 2014

BILA MALAYSIA MASUK FINAL AFF SUZUKI 2014

Salam pagi Jumaat yang indah dan permai ... ;)
wahhh tajukkk tak menahan kooo .. memang pon ... aku nie nak kata obsess sangat ngan bola sepak pun iye jugakkk sebab aku minat semualah permainan sukan yang melibatkan Negara terutamanya Malaysia, ko letaklah bola ape pon kat depan tv tue aku mesti akan tengokkk .. even kalau game untuk piala Malaysia pon aku akan tengokkk walaupon Melaka tak pernah dapat tempat yang terbaikkk, tak kisah dalam  liga ke  ape pon janji aku akan melekap kat depan tv.. haa ko jangan tak percaya bukan lelaki jew yang suka bola ,,, aku pon suka jugakkk ;)
mungkin rezeki dan nasib menyebelahi pasukan Harimau Malaya setelah tempang sebelah di Stadium Shah Alam ,.. ape-ape pon terima kasih kepada semua player yang bermain kat Vietnam malam tadi kerana mengembalikan harapan dan senyuman yang pudar pada perlawanan yang pertama kat Shah Alam ..wei korang memang bestlah ,,,sampai aku pon menjerit sakan bila awal-awal lagi dah dapat gol.. terus semangat berkobar-kobar ko ;)
okey next game nak lawan ngan gergasi bolasepak kat Asia nie ... siapa lagi kalo bukan Negara gajah putih (Thailand) huhuhuhuhu depa tue memang banyak bermain untuk kelab-kelab dan kebolehan depa nie tidak boleh dipertikaikan , ape-ape pon bola itu bulat , pandai-pandailah korang adjustkan yer ;) ..
untuk sekian kalinya lagi aku ucapkan terima kasih terima kasih terima kasih untuk harimau Malaya sbb membawa cabaran bolasepak Negara sehingga ketahap ini ;) dan jangan lupa masih ade lagi perlawanan yang belum selesai dan ape-ape pon apalagi yang kami mahu ..even korang dah sampai stage nie pon kami bangga hooo;)
semoga success dan terus success dan bermain macam malam tadi eh.. barulah mood nak tengok bola tue melangit tinggi .. sungguh pon begitu , untuk second half amat menakutkan dan mengerikan pancaindera ... yelah , bila serangan bertali arus dari Vietnam dan semangat mereka yang meyala-nyala seperti mahu merobek gawang Malaysia ..banyaklah percubaan yang amat menakutkan dan very scary you no...
untuk menaikkan semangat kita yang dah berkobar-kobar nie, apakata kita flashback gambar tahun 2010... jangan marah yer sbb aku nak mengingati kembali memori 4 tahun lepasss ;)




semoga tahun ni kegemilangan akan berulang kembali lagiiii;;)
okew semua jangan bosan baca pasal bola huhuhuuuu ... babaii semua

1 comment: