Followers

Thursday 13 March 2014

Rupa Aku bila Pakai Estee Lauder -Celebrate Estee Lauder new product

Pagi yang masih jerebu ;)
(#prays for MH370#) - semoga mereka dilindungi olehNya.
As salam every one dan selamat sejahtera keatas semua umat Muhammad s.a.w dimuka bumi ini;
End of the year 2013 saya ada buat entry pasal Estee Lauder perfume yang saya beli kan..kan... still remember ;( not ... nevermine ... okay , at this moment nak story sikit product yang baru .. baru ke .. for me baru lah wei sebab tak pernah guna lagi .. so  hari tue saya dapat dia punya card invitation from Estee Lauder for take a new sample the product at branch (Malacca) heheheheh sukenyer
tujuan saya menulis nie bukan nak tunjuk riak ker atau pakai jenama mahal jer, tapi seriusly dia punya product memang best giler bila pakai .. tp saya belum jadi gila lagi tau.. huhuhuh
so korang jangan ketinggan untuk mencuba product perbaru dari Estee Lauder ..
dia punya lipglouse memang gorgeous dan sangat melembapkan bibir sipemakai ;) warna nya pon cantik ... eyeshadow dia memang cantik sesangat ;) suke sbb tak comot bila disapu dan warna nya pon memang melampau cantik ;) suka sangat tapi yer lah kan bukannya beli selalu ;( huhuhuhuhuh
dia punya blusher pon manyak cantik ...
thank you for reading :)  (hati masih risau pasai MH370 tidak dijumpai)

 
p/s: untuk entry kali ini banyak perkataaan adalah datang dari diri sendiri penulis ; jika terdapat tata bahasa dan ayat yang tidak betul itu adalah ayat penulis sendiri ;)

No comments:

Post a Comment