Followers

Tuesday, 4 December 2018

Garden Nursery Di Tanjung Kling Melaka 🌹🌹🌺🌻🌼

Assalammualaikum Dunia.

Korang yang suka jenis cam niπŸ‘†

Antara pilihan anak semaian 

Berbunga atau berdaun πŸ˜ƒπŸ˜ƒ

Jom kita pi ke tapak semaian pokok hiasan untuk laman korang🌼🌻🌻
 Kalau korang dari bandar Melaka, tapak semaian nie berada di sebelah kanan laaa..

Berbagai jenis semaian bunga untuk dipilih dan dijadikan tanaman di rumah ...ade yang jenis berbunga dan berdaun ....pilih jew ikut pilihan memasing...
Cikbunga sebenarnya mencarik pasu untuk dijadikan tempat tinggal si kura kura yang semakin sihat dan membesar ...

Hijau nampak 🌿🌿

Blossoms 🌺🌻🌼🌷

Nie pon sama πŸ€πŸ€πŸŒ»πŸŒ»

Sambil-sambil tue jeling-jeling lah jugak apa yang ade kat sini...kalau korang kat rumah tak der tanah nak tanam....haaaa beli jer ...kat sini pon ade jual tanah untuk korang menanam pokok hiasan di rumah masing masing.

Cantik kan bunga purple nie 

Jom tengok sekitar view kat tapak semaian ini🌹🌺🌻

Nie picture last ...dulu pokok nie bersepah kat jalan-jalan tumbuh liar dan melata -lata ...la nie mahai jugak kot belas belas lah harganya .

Ok tue je nak share...Esok jangan lupa yang tak pi Bangkok tue...dok rumah tengok bola ⚽️⚽️tau πŸ‡²πŸ‡Ύ vs πŸ‡ΉπŸ‡­



6 comments:

  1. Sha suka bunga purple tu.. Cantik sangat gabungan hijau dan purple.. pernah beli dan letak dekat pintu masuk rumah..

    ReplyDelete
  2. untung rumah ada tanah... yg dok ats langit ni hanya mampu tgk je heheeheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. atas langit dpt capai awan gitew...bertemankan bayu menyapu pipi... best kot melihat sekawanan burung bebas berparti diatas sane,;)

      Delete
  3. Bunga ros ada x? Plan nk letak kat balkoni bio nampak seri sikit 😬

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua pon ade...ari rue kat MAHA adw macam macam bunge...tp kite x pi pon..

      Delete