Followers

Friday, 16 December 2016

Terbang Ke Tokyo bersama Traveloka secara PERCUMA

Assalammualaikum Dunia ;)
Hujung tahun adalah masa yang ditunggu -tunggu untuk berholiday , bershopping dan juga majlis kenduri kendara .

Untuk itu , Traveloka ingin membawa anda bercuti tanpa bayaran dengan destinasi pilihan anda sendiri , korang rasa , sape yang tak rebut peluang ni memang betullah kan , memang tolak tuah kan , akak pun menyelit juga cuba nasib , manalah tahu kan dapat juga akak merasa pergi bercuti ke tempat idaman akak , mana lagi kalau bukan Tokyo , Japan .

 
Lama sudah pendam , impian , moga-moga ada sinar yang menjelma ;) Tokyo dengar jer dah rasa gembira , sebab , teringin sangat nak tengok warga Tokyo yang sangat pembersih dan juga bandaraya yang maju serta kapasiti penduduknya yang ramai , nak juga merasa makan sushi kat sana sambil jenjalan menjelajahi Kota Tokyo yang tersergam indah dikala waktu malam dengan cahaya lampu yang bewarna warni .

Waktu yang ada, semestinya kita meneroka bandar Tokyo dan jalan-jalan sambil bershopping untuk kenangan dan tempat wajib adalah Akihabara , dunia komik dan manga ini untuk penggemar anime seperti Naruto , Gundam ,Final Fantasy(akaK kan peminat tegar anime dari Jepun)  .Sebab bukannya hari-hari kita pergi Tokyo kan , haruslah bergambar dan berselfie dengan ribuan gambar ;) Berharap sangat Traveloka membaca luahan dan impian CB ini .  #MyTravelokaEscapade

Anyones , berminat nak berholiday dengan percuma ? Please visit Traveloka website and joint the contest ! Semoga impian anda menjadi kenyataan seperti harapan CB .

#MyTravelokaEscapade

https://blog.traveloka.com/en/online-contest/



 
p/s: Tokyo mu tunggu CB datang !!!

5 comments:

  1. Dah tutup kan CB contest ni...

    ReplyDelete
  2. selamat berjaya tau... mn tau ada rezeki cik tim terbang ke tokyo kelak aminnnn

    ReplyDelete
  3. Biasa dgr org asik ckp psl traveloka ni tapi belum sempat nak terjah...

    ReplyDelete
  4. Wow! CB nk ke Tokyo ๐Ÿ˜ฌ

    ReplyDelete