Followers

Thursday 14 April 2016

Drama TV Lee Kwang Soo - It's Okay, That's Love

Assalammualaikum dunia  ;)

Dalam episod kehidupan kita ini umpama satu perjalanan yang sangat panjang sebelum sampai ke final destinasinya . Dari pada tiada sesiapa pon  yang kita kenali , melalui perjalanan itu kita dipertemukan dengan pelbagai watak-watak kehidupan yang akan menjadi sebahagian watak utama dalam kehidupan kita seharian .

Intro apakah ini ??? Haaa ceq nak habaq , la nie untuk slot ChamSarang korean drama kat TV9 or saluran 119 ade citer baru yang ganti previous drama iaitu It's Okay, Thats Love ;)

pelakon utama
 
Apa yang menarik perhatian aku adalah bukan pon watak utamanya , akan tetapi akan watak sampingan yang dilakonkan oleh Lee Kwang Soo yang menarik perhatian ;)

Kenal tak Lee Kwang Soo or Girin (zirafah) of course lah you all kenal kan , King Of Asia kan , kan kan ..

yang pasti sangat menghiburkan kerana dengan mimik muka jew dah boleh buat kita ketawa tauuu !!! punya lah dasyat penangan girin nie .

Ok , dalam drama nie  LKS jadi house mate kat 2 watak utama dan satu lagi watak sampingan , LKS bekerja dekat  kedai coffee shop berhampiran dengan rumah yang disewa . So sweet sesangat tau... korang apalagi tengok laa citer nie yang bersiaran pada pukul 6.30 pm till 7.30 pm ... akan tetapi jangan ler lupa waktu solat tauuu ... so , apakah intipati jalan ceritanya yer kengkawan , aku pon baru jer tengok tetapi bukanlah lah terlalu fanatik sangat sampai tak gerak -gerak dari tengok tv , just nice jer cerita nya , time masak , masak juga ikut sambil lalu jer boleh tak cakap cam gitu ;) time ajar ngaji , ngaji juga , so ikut sekadar di pinggiran sahaja huhuhuhuuuuu
 
 
                                                        Lee Kwang Soo
Yang pasti bila watak LKS muncul , mata akan terpaku kat TV hahahahahahahah... apa laa sangat LKS tu , dah lah kurus renjong , tak der ler handsome sangat , rambut plak tue keringting  ( boleh jer kalau dia nak luruskan ) , akan tetapi itulah dia aura yang dibawanya oleh lelaki ini yang membawa nama LKS. Jom tengok picture LKS sekadar menghiasi di skrin -skrin komputer anda ;)
 
 

p/s: ade plan nak pi Singapore just for merewang ngan kengkawan ... moga dipermudahkan        segala urusan  ;)  credit picture to google

* renjong -tinggi

5 comments:

  1. Kakak kalau cerita bab tv memang kalahlah sebab kakak jaaaarang sangat menonton. Bila dah berusia ni memang malas tau. Nanti tv yg tonton kakak hihi..

    ReplyDelete
  2. Kwang Soo ni anak dara saya kenallah ..... Dia suka tengok cite Running Man. Macam macam betul budak sekarang ni hihi

    ReplyDelete
  3. lah...cerita ni dah berapa episod dah? hahaha.. sbb ada LKS tetiba rasa nak laya drama petang..huhu

    ReplyDelete
  4. Hihi x leh tengok dia...rasa nak gelak

    ReplyDelete