Followers

Saturday, 12 December 2015

Piala Malaysia 2015 Selangor VS Kedah Final MALAM INI !

Assalammualaikum .

Bila aku Bercerita ;)

Cerita tentang aku bola ..boleh tak ? Dulu aku pernah mention aku nie minat kat semua sukan , tak kiralah sukan ape pon janji aku akan leka dok tengok kat depan tv tue,,,,

Ok malam nie jangan lupa naa, walaupon aku bukan lah Orang Selangor ker Orang Kedah ker tapi aku tetap exited nak tengok bola malam nie ... seronok tau tengok bola nie.. kat rumah ni semestinyalah hijau kuning ... Kedah ler .....tp kalau nak sokong dua-dua pon bolehhh ;)

Jangan lupa yang telah beli tiket perlawanan , nak habaq berhati-hati sepanjang perjalanan dan di doakan semoga perjalanan anda selamat pergi dan balik ... pandu berkhemah dan ingatlah orang yang TERSAYANG okew ... yang kat stadium tue , jangan lah buat hal .... nanti pasukan awak juga yang akan didenda ... nie kan sukan , ayuh semua kita nak tengok semangat kesukanan ...


Yang menonton kat rumah plak (macam aku ) kena masak awal sikit ,,huhuhuhh, dan tengok tv tepat opukul 8.30malam ....   okew

oke tue jew nak habaq kat hang pa !

No comments:

Post a comment