Followers

Thursday, 15 April 2021

Shopping Senapang Air πŸ˜œπŸ˜œπŸ”«πŸ”«

Assalammualaikum Dunia.

Huhuuu, sajer la nak tempek kat sini, kisah shopping yang tak sepatut nyer di shopping 😜😜

Shopping nie jewπŸ‘†


Lepas nie boleh lah berperang yer😜😜


Okew ambik aksi sikitπŸ™„πŸ™„


Dah sedia untuk perang 😘😘

Selalu nak carik benda lain tapi tue lar kan kalau dah pi keluar tue, lebih lebih lagi pi mall memang lar akan ade transaction duit keluarπŸ˜‚πŸ˜‚

Jom ler balik 

Moh ler kita 


Ehhh... Jom tengok tue duluπŸ‘†

Amazing  arca by uitm Lendu Melaka😘😘

Cam minat jew nie😁

Maka jadilah shopping senapang air untuk dibuat beraya... Ehhhh tiberrr plakπŸ˜‚

Masa kat Aeon Bandaraya hari tue, kebetulan ada pameran dan  jom masuk Universiti UITM LENDU MELAKA. Bagi jurusan seni dan photography 😘😘

Boleh tengok sebahagian karya jurusan seni dan photography πŸ‘†πŸ‘†

Okew, kome masak ape ari nie untuk iftarπŸ˜ƒπŸ˜ƒ

By the way Melaka cuti hari nie, sebab Melaka Bandaraya BersejarahπŸ˜†πŸ˜†

Salam  3 Ramadhan 🌹🌹


14 comments:

  1. Kakak pun main senaoang air ya? Hehe seorang satu dapat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru ingat 2 kali cuti umum, masa 1 Ramadhan dan hari ini.

      Delete
  2. Huhuuuu... Melaka Bersejarah ari ni🌹🌹

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Huhuuuu... Tunggu nak perang jewπŸ˜ƒπŸ˜ƒ

      Delete
  4. Wahhh sorang satu senapang air ye, kakak punnn main jugak hahaha.

    ReplyDelete
  5. Tembak senapang air bulan puasa baik2, takut tertelan air

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie simpan lepas puasaπŸ˜ƒπŸ˜ƒ tunggu waktu hujan atau vacation 🀣🀣

      Delete
    2. Best tu gi pantai pastu main pistol air

      Delete
  6. mmg dah bersedia nak berperang air ni

    ReplyDelete
  7. pergh!! selamat berperang.. hehehe..
    Best nie main tembak-tembak..

    ReplyDelete
  8. nnt kalau sapa dtg raya umah cik tim n ada suspek covid tembak je dgn senapang air tu hahahahahahaa

    ReplyDelete