Followers

Wednesday, 5 May 2021

Korban Raya Aidil Fitri 2021

 Assalammualaikum Dunia.

Hish hish tajuk cam nak matik๐Ÿ™„๐Ÿ™„

Jadilah ala ala cam balik kampung kannn๐Ÿ˜œ

Hai orang kampung ๐Ÿ™๐Ÿ™

Salam Aidil Fitri ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Seperti mana yang telah dimaklumkan oleh kerajaan, tahun nie raya di tempat masing masing dan tiada rentas negeri dibenarkan kecuali kes kes terpencil... Haaa githew

Cikbunga, raya kat Melaka jew๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†, tahun nie tak der raya kat Pahang ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญInsyaAllah bila dah boleh merentas negeri, kita rentas ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Throwback Pulau Melaka ๐Ÿ‘†

Korang, dah siap ker persiapan hari raya๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ event kata ko tak dapat balik kampung kan... Raya tetap raya jugakkk๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ

So, kengkawan salam 23 Ramadhan 2021๐Ÿ™๐Ÿ™ jangan sedih sedih kalau tak dapat raya ngan family kat kampung, sekurang kurangnya  tahun nie lebih baik dari tahun lepas, haaa baca khutbah raya sendiri kat umah kan๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Banyak dah ker kuih raya yang dibuat or yang dibeli๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚... Tanya jew jangan ler marah๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ

#23ramadhan

6 comments:

  1. Dah 2 tahun dah kan beraya tak boleh balik kg huhuhu. Jangan sedih sedih tau cik bunga :D Persiapan raya kita tak ada lagi hahaha, kuih tunjuk aje :P

    ReplyDelete
  2. hehe x tau nak gelak ke sedih
    ermmmmmmmmmmm redha je la

    ReplyDelete
  3. Hehe kuih pun tiada. Entah saya ikut emak tapi nampak tiada beria-ia persiapan raya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita pon buat ala kadar jew... Sunat untuk meraikan kemenangan kita berpuasa selama sebulan ๐Ÿ™๐Ÿ™

      Delete