Followers

Wednesday 26 August 2020

Mandi Manda kat Air Terjun Gua Kelam Perlis 2020

 Assalammualaikum Dunia.

Hello Wednesday ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Dah Rabu hari nie... Lebih kurang 5 hari je nak sambut merdeka ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ

Yang penting cikbunga nak sambung citer pi utara naaaa๐Ÿ˜ƒ

Seronok sakan yer๐Ÿ‘†๐Ÿ‘†

Dah dapat air memang tak heran yang lain๐Ÿ˜

Lepas dah penat penat menjelajah gua kelam dan secret garden tue... Kita patah balik... Masuk balik dalam gua untuk keluar dari gua kelam๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Biasa kalau ada gua mesti ada mata air atau air terjun kan๐Ÿ˜... Apalagi jom kita berendam plak๐Ÿคญ๐Ÿคญ

Huhuuu budak tak nak naik

Masa untuk berendam ๐Ÿ™„

Dak kakak pon suka sangat

This is my way๐Ÿคญ๐Ÿคญ

Semua tunjuk skill masing masing๐Ÿ˜˜

Masa nie ramai dah orang datang bersama family untuk picnic kat tepi air terjun kan dan juga terdapat sekumpulan geng motor besar pon singgah kat Gua Kelam๐Ÿ˜Ž


Bye bye gua kelam... Thanks for amazing joy here๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Tulis banyak tak mo.... Jom kita tengok gambau... Biar gambau menceritakan suasana๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ

So kemana cikbunga selepas tue... Tungguuuu๐Ÿ˜

12 comments:

  1. syokkkknyaaaa mandiiiii kalau time panas2 ni mmg best berendam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Time panas memang marveles mandi manda ๐Ÿคญ๐Ÿคญ

      Delete
    2. tkt x nk blk je nnt hahaha

      Delete
    3. Kena naik jugak... Sebab tangan depa dah kecut dah๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

      Delete
  2. Teringat kecil-kecil mandi sungai memang leka mandi.
    Buat kenangan untuk anak-anak Cik Tim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laaa nie Sungai dah tak der untuk mandi manda.... Kalo ade lon rak selamat dan tak bersih... Kenangan waktu kecik kecik๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

      Delete
  3. wah,meriah mandi manda di sungai. semua happy happy. best kan kak. hihi. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang best.... Haaaa cam gini ๐Ÿ‘๐Ÿ‘
      Banyak jew water falls yang boleh di terjah๐Ÿ˜Ž

      Delete
  4. Syoknya mandi sungai.. sejuk je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cikbunga pon dah lama tak mandi air terjun.... Mandi kolam ade laaa

      Delete
  5. Saya pun suka berkelah Dan mandi kat waterfall ๐Ÿ˜„

    ReplyDelete