Followers

Thursday, 11 July 2019

Dari Johor Beraya Ke Pahang

Assalammualaikum Dunia.

Ahaaa... balik dari hoye-hoye kat Johor kan... packing bag pas tue jom balik kampung plak... Cikbunga balik hari Jumaat... tue pon budak budak ponteng class... tak per sebab nak jumpa atok ngan tokwan..

Welcome to home town ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

Pi pantai hiburan

Alhamdulillah perjalanan balik ke kampung smooth jew... meskipun baru seminggu kita beraya kan... kereta boleh tahan juga... mungkin sebab minggu kedua raya kan...

With lovely Atok


Depa tengah kejar kucing nie๐Ÿˆ

Atok with cucu๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Bebudak nie sukalah dok kat kampung... Yer laaa kan time nie laaa depa dapat buat macam macam..
Encik husband hadiahkan cikbunga ๐Ÿš—

Haaa... Tengok tue๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Paksedara rajin melayan... maka jadi King lah depa๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

Cantik nyer bulan๐Ÿ˜„




Bunga kat rumah atok

Meh kita tinjau aktiviti kat kampung ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Wajib pekena nasi Dagang Sungai Puteri 


Time raya kan... Lemang pon ado

Main lawan kemuncup๐ŸŒฟ

Kampung memang best๐Ÿ˜๐Ÿ˜ banyak gak buat aktiviti kat kampung.. Masa nie time ujan jew memanjang... Dok kat kampung asyik makan jew keje nyer๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
Itulah citer raya kami kat kampung๐ŸŒน๐ŸŒน

P/s: gambau bunga tue anak cikbunga yang snap yer๐ŸŒน๐ŸŒน

3 comments:

  1. huntong laa dpt lambo hehehehe

    ReplyDelete
  2. pergh!! Lambo tu.. hehehe..
    seronok beraya bila ziarah menziarahi dan jumpa keluarga..

    ReplyDelete