Followers

Thursday, 31 January 2019

Hari Ini Blog Cikbunga dah 6 Tahun๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐ŸŒท๐ŸŒท

Assalammualaikum Dunia.
Syukur...dah 6 tahun  hari  nie...merapu suka duka dalam nie..luahan perasaan dan kadang kala meroyan tak hengat..

Sekadar hiasan 

Ada masa terlalu asyik mengetuk keyboard hari hari publish ...ada kala berbulan bulan tak nak mengetuk keyboard...itu adalah lumrah.

Disini cik bunga menulis apa sahaja yang terlintas di fikiran dan kadangkala nukilan adalah berdasarkan pengalaman dan juga keadaan sekeliling.

6 tahun dah๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

Sempena 6 tahun nie...cam tak caya jer wak
..dulu  masa memula nak buat blog pon macam mak enon jer rasa ....haaaa nie dah rasa cam budak darjah enam la pulak.

Ape ape pon blog hanyalah wadah untuk berkongsi apa sahaja yang telah ditaipkan disini semoga bermanfaat kepada pembaca.

Kelam 
 Akhir kalam yang baik jadi tauladan dan yang buruk dijadikan sempadan.
Yang baik adalah dari Nya dan yang cacat cela adalah dari diri cikbunga sendiri.

P/S:melalui blog juga cikbunga kenal ramai blogger yang ramah tamah dan baik hati sebab sudi kawan ngan cikbunga ...terima kasih korang...korang memang awesome ๐Ÿ˜—๐Ÿ˜—


Wassalam.
Cikbung
31 januari 2013 -31 Januari 2019
#dahenamtahundah

4 comments:

  1. Tahniah cik bunga.. Semoga terus berceloteh disini ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih awak...
      Nnti bagi address yer
      Boleh email je...email ade kat atas

      Delete
  2. teruskan menulis ya cik tim! chaiyok2!!

    ReplyDelete