Followers

Wednesday 7 October 2015

KIVITZ dan FITRI AULIA

Salam penuh kasih sayang ;)

Semoga semua nya sihat belaka takkala  negara dilanda 'haze' yang melampau dan kini mungkin ada sedikit penurunan bacaan IPU nya . Alhamdulillah , maaflah cikbunga tidak mempunyai masa untuk mengupdate nukilan-nukilan nakal di sini huhuhuhuhh;)
okew lah back to normal , mesti korang tahukan cikbunga punya tulisan tak berapa nak berbubga-bunga dan berbahasa-basi kita street to the point ngan tajuk kat atas 'KIVITZ dan FITRI AULIA .










FITRI AULIA sicantik manis owner KIVITZ



Cikbunga dah lama juga baca dan lepak kat website http://kivitz.blogspot.my . Kalau nak tahu Fitri Aulia nie designer tau untuk fesyen pakaian muslim . Agak terkenal juga beliau nie dan sangat cantik dan gaya penulisan beliau juga amat halus dan penuh ciri-ciri kesopanan oarang Asia gitew.
Kebanyakan pakaian yang beliau designer amat menepati syariat an sangat cantik, trendly dan ofcourselah bila designer yang menggayakannya memang amat cantik ... waaaa cikbunga teringin nak pi sana dan shopping kat butik KIVITZ.
                                                KIVITZ yang mempunyai tema purple

Memang tidak di nafikan bahawa KIVITZ ada membuka jualan atas talian dan juga facebook dan juga instagram, tapi kan kalau kita lihat depan mata lagi seronok kan, kan, kan
                       antara koleksi yang di designer sendiri oleh FITRI AULIA


InyaAllah , ada rezeki , cikbunga nak terbang ke sana .huhuhuh dan yang penting tag line dia ialah
                                                                'Sya'i &Stylish'

untuk pengetahuan anda semua semua baju yang di design oleh FITRI AULIA adalah khusus untuk muslimah , dan ianya sangat selesa kerana menggunakan material yang bagus dan berkualiti tinggi . Korang jangan pulak nak carik PALAZO or SELUAR bagai kat sini SEBAB memang tak akan jumpa  .

p/s : yeeeeaaa esok last keja , Jumaat Melaka cutiii .sempena hari birthday TYT Melaka.. selamat berhujung minggu semua ;)

1 comment: