Followers

Friday, 6 January 2023

Rezeki Makan Durian Musang King dan Durian Black Thorn

Assalammualaikum Dunia.


Pulut durian in house cikbunga 🌹

MasyaAllah, rezeki dapat makan durian Musang King dan Durian Black Thorn😍😍

Ya Allah, setiap gigitan terasa kenikmatan dan terasa keenakan durian Musang King dan Black Thorn πŸ€“

Yummy

Tengok lar

Memikat sungguh 

Haaaa beratur untuk di ngap

Adeiiii 

Wow... 

Lagi dan lagiiii

Dapat juga lah buat pulut durian, tapi kan korang dia punya feeling makan durian Musang King dan Durian Black Thorn tak sama eh dengan makan durian yang Sedia ada... Itulah rezeki nama nyer... 

Okew jom tengok gambo yang telah Berjaya di snap.... Ehehehhh... 

Musang King 

Black Thorn Durian 

Memang puas makan 🀲🀲

Oh yer durian Musang King dan Durian Black Thorn ni beli masa pergi Pesta Bunga Melaka hari tue... Depa ada buat berniaga kat sekitar hadapan Taman Seribu Bunga... Memang terbaikkk😎😎

Patutlah hage Kayangan ehhh...

Till then 🌹🌹

13 comments:

  1. Alaaaa...bestnyaaa...SA x makan lagi durian dari tahun lepas..teringin tapi memikirkan Mak x leh makan durian so kami x makan pun durian..mcm x bagus plak nanti kalau dia dapat tau kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tue.. Tahan dulu... Boleh jew makan durian crepe or aiskrim durian πŸ€“

      Delete
  2. Salam kenal ciktim 😊
    Durian black thorn…tau nama tapi belum pernah merasa. Tengok rupa tu memang menggoda sangat πŸ˜‹

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenal juga... Terima kasih ✌️✌️🌹🌹

      Delete
  3. waduhhh waduhhhh belum pernah lagi dpt merasa nikmat kelazatan Musang & Black Thorn ni T___T

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah... Ada rezeki @anamizu 🀲🀲

      Delete
  4. Musim kali ni durian2 kayangan tu jatuh harga
    Bolehlah makan sepuasnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah wak... Teringin nak tunggu durian kat kebun wak 😎😎

      Delete
  5. wahhhh sedapnyaaaaa dapat harga murah ke cik tim?

    ReplyDelete
  6. Kemain cantik isinya. terlio den nengok eh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai sweetie, lama tak dengar.. Moga sihat selalu😘🀲

      Delete